Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack snälla! Ska läsa det ikväll. Fantastiskt roligt att det också inspirerat fler att skapa projekt!
*vinkar till mormor* Ta och skriv något till oss! Vi är ju dina fans!
Vilken härlig mormor du har. Har läst igenom hela tråden nu och kollat på filmen och jag är så imponerad av din mormor. Vad fick du för betyg på arbetet?
Jag har fölljt denna tråd ett tag nu och när din mormor gjorde uppvisningen så satt jag ärligt å grät här hemma, av stolthet på dina vägnars skull. Herre min ge vilken tuff mormor du har. helt jäkla otroligt måste jag få säga.
Hej alla mina bukebarn och barnbarn
Jag är väldigt glad över all uppmuntran och support under min tid på hästryggen. Det har betytt väldigt mycket för mig att få läsa alla vackra ord som ni skrivit om mig och Nina!
Men nu är nog min karriär slut, tyvärr. men ni har eran kvar.
Ha nu en skön sommar och må så gott allesammans!
Kropp & Själ Jag är en allt eller inget person. Jag kan avstå helt om jag har något att se framemot och känner jag sug så tänker jag bara på att, då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.