Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag går lite smått i hundköpartankar. Min mamma har idag en 3-årig blandraskille och jag tycker att han är för "mycket" han blir...
2
Svar
21
· Visningar
1 974
Senast: Chebban98
·
Övr. Hund Gårdagens promenad fick ett oväntat men trevligt möte. Som inte gick mina hundar obemärkt förbi Inte vårat första och...
Svar
7
· Visningar
1 313
Senast: Nila
·
I
Hundhälsa Hej! Efter mycket Googlande utan nå bra resultat, så vänder jag mitt till buke :) Vart på frambenet sitter knäet på en hund? Kan...
Svar
5
· Visningar
16 253
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras För nu har bebbarna börjat komma.. Först ut en tik
2 3
Svar
40
· Visningar
3 724
Hundhälsa Min lilla shetland sheepdog har ju då börjat byta tänder nu, tyvärr verkar det som att en liten tand börjat växa på insidan av nedre...
Svar
5
· Visningar
1 915
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Jag och min lilla gangster är sugna på att träffa andra dp:ar att gå promenad - och leka med! Så, finns det någon i området kring gbg...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Vilka ska till MyDog? Ska vi försöka arrangera en Buke-träff? Det behöver ju inte vara någonting avancerat, bara en fika eller liknande...
2
Svar
29
· Visningar
2 324
Senast: muppia
·
L
Hundhälsa Hej! Idag när jag skulle ut med hundarna så var de ca -10 och jag hann inte ens gå 200meter innan dem börja få kärlkramp av kylan i...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
12 427
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa På söndag blir min gamling 13 ½ år och beslutet som måste komma en dag kommer allt närmare. Vi har börjat processen i familjen att komma...
2
Svar
33
· Visningar
6 692
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Jag har ju och har alltid haft minst en jycke av icke jaktlig ras och det tänker jag fortsätta med och nu byter jag ras när nästa vovve...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 584
Senast: Kamomilla
·
Hundavel & Ras Familjen ska utöka sitt hundbestånd. Funderar kring cairnterrier. Någon med egna erfarenheter? Vi söker en glad och livlig hund. Måste...
Svar
10
· Visningar
3 128
Övr. Hund Jag (eller hunden, om vi ska vara petiga :p) har ett mer eller mindre färdigätet märgben hemma. Eftersom det har åkt in och ut ur frysen...
Svar
6
· Visningar
1 078
Senast: Lejonelle
·
S
  • Låst
Övr. Hund Besökte veterinären igår med min tre-åriga schäferhane för vacc samt kolla orsaker till en fasansfull andedräkt som kommer o går...
Svar
4
· Visningar
4 380
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Det är lite mer än fem år sedan sista collien somnade in, så jag hade helt förträngt problemet. Snö som fastnar i håret mellan...
Svar
13
· Visningar
2 457
Senast: ylvali2
·
Hundavel & Ras Flera frågor såhär på "morgonkvisten" ;) Min brors lilla dvärgspets/pomeranian ska ställas ut i februari. Men jag har ett liiitet...
Svar
3
· Visningar
5 118
Senast: Laa
·
Hundhälsa Vår 2 åriga schäfertik har precis fått i sig en rå potatis, som hon lyckades roffa åt sig under tillagningen av gårdagens middag och...
Svar
10
· Visningar
17 747
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Min 13-veckors valp visar ingen som helst antydan på att vilja bli rumsren :( Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre då hon hellre...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 761
Senast: Blueeyes
·
S
Hundträning Jag och min 4 månaders valp var ute i skogen och lekte igår, och allt var frid och fröjd tills han fick tag i hästbajset.. Han förstod...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: Janey
·
Hundhälsa Kan hundarna bli hårda i magen av råhudsben? Att de kan bli det av "äkta" ben vet jag, men hud? Sigge har bajsat extremt lite senaste...
Svar
1
· Visningar
910
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Han är inne på operation nu och ska ta bort en snabbväxande knuta i ögonlocket :(. Han är full av knutor och knölar sedan innan och...
2
Svar
27
· Visningar
2 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Falsterbo horse show byter namn
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack nummer 18