Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu har jag precis anmält min lille ullboll till stora sthlm! Ska bli skitkul även om ingen av oss har ngn koll på hur man gör! Vilka...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
9 082
Senast: fetange
·
Övr. Hund Har en tioårig rottweiler och en drygt 3 årig tibbeterrier. Rottisen kastrerades när han var 8 år pga sjukdom och den lilla när han var...
Svar
14
· Visningar
1 474
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Hej! Nu är det så att jag är i tankarna och planerna att skaffa mig min första egna hund. I min familj har vi haft 2 hundar innan, en...
2
Svar
27
· Visningar
9 650
Senast: Ace
·
Övr. Hund Vilken rörig titel... men men. Jag är rätt kass på detta med foder så jag behöver lite hjälp för att "förstå mig på" ett foder som...
Svar
17
· Visningar
9 275
Hundhälsa och kanske andra högbenta släthåriga raser. Vad har ni för täcke och när täckar ni er hund? Min weim är alltid lös och håller 180 knyck...
2
Svar
20
· Visningar
3 889
Senast: Sissa
·
Övr. Hund När jag skaffade min Toyota Yaris var det bland annat för att det blev så bra utrymme för hundarna bak när sätena var fällda. Men när...
Svar
2
· Visningar
1 956
Senast: Duvan
·
Övr. Hund F-n. När jag gick med hunden tidigare idag och skulle koppla honom efter att han varit lös blev han skrämd av en smällare som...
2
Svar
24
· Visningar
2 327
Senast: Nila
·
K
Hundhälsa Har en tik på 6,5 år som fått njursvikt och är väldigt dålig. Det började med att hon efter en lång behandling av Prednisolon efter...
Svar
3
· Visningar
8 067
Senast: karma
·
S
Övr. Hund Jag tänkte att vi kanske kunde dela med oss av vårat bästa minne eller iallafall ett bra minne. =) Finns ju säkert en hel del roliga och...
Svar
6
· Visningar
1 127
Senast: Lona
·
Övr. Hund ...rätt ras givetvis... Förmodar att annonsen kom till genom att vovven inte längre finns...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: Rie
·
I
Hundhälsa Hej! Min kompis hund har lyckats fått av en liten bit av vänster hörntand tidigt igår antagligen efter lek med pinne. Han har inget ont...
Svar
14
· Visningar
9 647
Senast: Berin
·
Övr. Hund Var och tittade på något ganska gulligt idag :D
2
Svar
38
· Visningar
3 184
Senast: Kamomilla
·
Hundavel & Ras FCI har beslutat med verkan från 2011/01/01, att schäferhundar med frisyr "lång dubbel päls med underull": - Kan delta för...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
16 008
Senast: Hoppelhase
·
Hundhälsa Lite luddiga funderingar så här på kvälls kvisten, våran unghund är en Wachtel, normalvikten ligger runt 25 kg på div diagram. Men våran...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Blir galen, hunden lekte lite våldsamt med bror sin för 3 veckor sedan. Så klart klon blev lite trasig precis framtill. Kom lite blod &...
Svar
4
· Visningar
2 153
Senast: Josefiine
·
S
Övr. Hund Tänkte att vi kunde lägga upp lite filmer på våra hundars tricks, det är så kul att se andra och få inspiration! Jag inleder med en...
2
Svar
21
· Visningar
2 048
Senast: Red_Chili
·
A
Hundavel & Ras Vi i vår fmilj tagit beslut om att skaffa oss en till familjemedlem. Vi vill ha en brun labrador tik, med renrasiga föräldrar med bra...
Svar
13
· Visningar
3 754
Senast: Lager
·
Övr. Hund Ja, eftersom vi blev med valp häromdagen så är de dags att be om lite tips och trix. Han är 9v. dobermann kille, han är jätteduktig...
Svar
12
· Visningar
1 264
Svar
0
· Visningar
129
Senast: CurlySue
·
Övr. Hund Jag håller på att bli galen. Hur gör man?? Med mina förra valpar var jag ute och lullade i skogen någon timme varje dag, dvs de fick...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 158
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18