Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Hundhälsa http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8336845.ab :cry:
Svar
11
· Visningar
1 406
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Cesar kommer till stockholm den 12/5 jag har bokat är det fler som ska dit:bump::bump: Tesora
5 6 7
Svar
139
· Visningar
15 310
Senast: simba_112
·
Svar
18
· Visningar
1 409
Senast: Rie
·
T
Övr. Hund har en ettårig tik som jag köpte som åtta månders som ligger hemma här och jag börjar misströsta minst sagt.. Hon är en new...
Svar
8
· Visningar
1 206
Hundavel & Ras Bara för andra länders kennelklubbar att följa efter!! http://www.youtube.com/watch?v=bZ8dypFJ-ao&feature=player_embedded Skall...
Svar
6
· Visningar
951
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Nu när snön ligger tjock har jag börjat fundera på om mina 2 starka yrhättor inte skulle få göra lite nytta på promenaderna och har då...
Svar
13
· Visningar
2 824
Senast: Hawaii
·
M
Hundhälsa Jag hoppas att folk inte har allt för dömmande saker att säga, och det är såhär att hunden kommer inte avlivas, utan skickas tillbaka...
Svar
13
· Visningar
3 501
Senast: Missfuckhead
·
M
Hundhälsa Jag har fått influensan och har varit sjuk i tre dagar, jag är ännu inte pigg och kommer säkerligen ligga pall i ett par dagar till. Jag...
Svar
9
· Visningar
1 084
Senast: Springer
·
Övr. Hund Spinoff på inspirations-tråden. Vad har ni får mål för er och era hundar under nästa år?
2 3
Svar
54
· Visningar
4 380
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Hej hopp! Jag är intresserad av rasen. Någon här som har? Erfarenhet? Tjingeling!
Svar
9
· Visningar
1 365
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Vilket man kanske inte alltid ska följa, men läsa är kul!:D Jag plöjer böcker och sorterar ut vissa vettiga fakta. Men det står att...
Svar
17
· Visningar
1 301
Senast: movi
·
P
Hundhälsa Mina vovvar har alltid fått färskfoder, men det funkar inte till malle valpen på 7 månader.. Att ge henne mer än 200 g färs om dagen...
2
Svar
33
· Visningar
4 473
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag har bytt bil, min valp har växt ur sin tygtransport. I förra bilen satt han i bur och den gamla lös bakom galler (blev för trångt...
Svar
4
· Visningar
822
·
Övr. Hund Jag och min kompis planerar att ta med våra hundar på en fyra dagars fjällvandring i maj/början av Juni. Här i norrbotten är det dock...
2
Svar
28
· Visningar
3 910
·
Hundavel & Ras Har pratat med ett par andra uppfödare och vi upplever alla att flera tikar "väntar" med sina löp denna vinter. Själv har båda mina...
Svar
10
· Visningar
1 233
Senast: Jenka
·
D
Övr. Hund Hej! Vet att det finns trådar om detta men får inga ut det jag söker av dem så lägger upp en egen. Har en 6 år gammal långhårig...
Svar
6
· Visningar
1 162
Övr. Hund Det var "unghundsträning" här i krokarna för några dagar sedan, och jag passade på att ta med kameran. Fyll gärna på med egna...
Svar
11
· Visningar
1 318
Senast: Nennan
·
Hundavel & Ras Spånar en del i vad man ska ha för nästa hund om några år. Sambon är sen tidigare väldigt förtjust i Berner sennen och jag har varit...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Nu har Tore blivit knäpp! I början av december fick han vara hos mina föräldrar i en vecka medan jag födde barn, bland det första han...
Svar
3
· Visningar
888
Hundhälsa Hur hade ni resonerat i liknande scenario. Ni har en unghund med en skada, inget hunden lider av men skadan ser inte fin ut och ger...
2
Svar
20
· Visningar
3 070
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka