Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Har under hösten ältat mig fram till att familjen behöver en hund... Har bestämt mig för att det jag söker är en mellanhund, pigg och...
2 3
Svar
55
· Visningar
39 497
Senast: Ainon
·
Hundhälsa Frågar å en kompis vägnar. Hon misstänker att hennes husky-kille har fått urinvägsinfektion, han verkar ha svårt att hålla kisset...
Svar
4
· Visningar
1 024
Hundhälsa Jag fick inte veta detta förrän nu.:cry: Det skedde i går vid 12-tiden, och han går lös i trädgården så det är omöjligt att hitta ev...
2
Svar
22
· Visningar
22 475
Senast: Rea
·
Övr. Hund Är det nån som har koll på vad som händer om det uppdagats att det inte gick riktigt rätt till på ett MH? Jag som aldrig varit på...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: Dorro
·
Övr. Hund på Granngården? Förmodligen inte va? Eller någon annan slags sele som går att dra med?
Svar
12
· Visningar
1 318
Senast: Swat
·
Hundavel & Ras Stjäler helt enkelt ciindys text och vänder på det, så att valpköpare får svara på frågorna och då utgå från om det är ok att köpa valp...
Svar
16
· Visningar
2 308
Senast: Hoppelhase
·
Övr. Hund Vad för form av system tillämpas när SBK-kurser startar? Har suttit och tittat lite på kurser som börjar i vår, och alla platser är 12...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: Piggelkot
·
Hundavel & Ras Är inte hundmänniska, därför har jag ingen aning om vilken ras hunden har som jag sett i mina kvarter ett par gånger nyligen (från...
Svar
6
· Visningar
1 393
Senast: mandalaki
·
E
Övr. Hund Jag har en hund med dålig "av-knapp", det jag undrar är lite på hur man kan träna på att få en bättre "av-knapp", Att stryka under...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: movi
·
Hundavel & Ras En mycket nära vän till mig har precis ögonlyst och kollat patellan på sin DP så långt är allt frid och fröjd. Sedan kläcker människan...
2
Svar
36
· Visningar
3 181
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa hundstackaren vill inte längre följa med på promenadern, han fryser ju så dant om tassarna, så jag var och köpte hundskor till honom...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: dpmatte
·
P
Hundavel & Ras Finns det? Några vintvovvos raser utan jakt i sig? Är galet förtjus i vinthundar, särskilt Borzoi! :love: Men jag tror inte att jag vill...
Svar
19
· Visningar
2 583
Senast: Satis
·
Hundhälsa Min hund opererades i torsdags och nu har hon redan spräckt sin dumstrut. Hon är stor så struten är på yttersta läget från början och nu...
Svar
4
· Visningar
1 153
Senast: videnlis
·
Övr. Hund Min snart 2-åriga tik har lagt sig till med ett nytt konstigt beteende. Förut skällde hon inte alls, eller voffade till högst en gång...
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: vivendi
·
Hundhälsa Är det okej? Jag har en bekant som sätter sin nya valp i en transportbur på nätterna och när hon inte är hemma (arbetslös, så inga...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 295
Senast: Shark
·
Hundavel & Ras Eftersom de verkar vara vitt skilda åsikter på det här forumet när det gäller avel så tycker jag att de hade varit kul att "samla ihop"...
Svar
16
· Visningar
2 274
Senast: vallhund
·
Hundträning Har lov och försöker utnyttja ledigheten till max genom att göra allt jag ofta haft svårt att hinna med, jag har inte hunnit lära in nya...
Svar
14
· Visningar
1 414
Senast: Galathea
·
Hundhälsa Igår upptäckte jag två knölar i juvret på min snart 12-åriga blandrastik. Den ena är stor som en ärta ungefär och sitter precis bakom...
Svar
11
· Visningar
17 039
E
Hundavel & Ras Jag har en finsk lapphund och älskar mentaliteten som han och många andra vallhundar har, jag och sambon har funderat på att skaffa en...
Svar
7
· Visningar
1 175
Senast: Eohild
·
Övr. Hund Jag har en goldiekille som jag tänkt lära dra en pulka mest på skoj. Tyvärr gillar han det inte speciellt mycket och verkar vara rädd...
Svar
4
· Visningar
1 022
Senast: Ciindy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka