Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Har under hösten ältat mig fram till att familjen behöver en hund...
Har bestämt mig för att det jag söker är en mellanhund, pigg och...
Hundavel & Ras
Stjäler helt enkelt ciindys text och vänder på det, så att valpköpare får svara på frågorna och då utgå från om det är ok att köpa valp...
Hundavel & Ras
En mycket nära vän till mig har precis ögonlyst och kollat patellan på sin DP så långt är allt frid och fröjd. Sedan kläcker människan...
Hundavel & Ras
Finns det? Några vintvovvos raser utan jakt i sig? Är galet förtjus i vinthundar, särskilt Borzoi! :love: Men jag tror inte att jag vill...
Hundavel & Ras
Eftersom de verkar vara vitt skilda åsikter på det här forumet när det gäller avel så tycker jag att de hade varit kul att "samla ihop"...
Hundträning
Har lov och försöker utnyttja ledigheten till max genom att göra allt jag ofta haft svårt att hinna med, jag har inte hunnit lära in nya...
Hundavel & Ras
Jag har en finsk lapphund och älskar mentaliteten som han och många andra vallhundar har, jag och sambon har funderat på att skaffa en...
Hästmänniskan Jag är lång, 174 cm, och har delat häst med min dotter under hela hennes uppväxt. Hon är åt det kortare hållet, nu som vuxen är hon 164...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.