Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Hundhälsa Hej! Min hund är 6 år och fick igår ont i höften (tror jag). Han har tidigare haft samma smärta i höften en gång tidigare för några...
Svar
9
· Visningar
16 552
Senast: Flixon
·
  • Låst
Övr. Hund Har blivit influrerad i Rävjaktens magi! Är det fler bukisar som pysslar med denna jakt? Vad har ni för hund? Själv följer jag två...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
15 665
Senast: Snurrfian
·
G
Övr. Hund Jag har en kamrat som planerar att så småningom skaffa sin allra första hund. Hon är "bara" 19 år, men tycks väga in det mesta. Jag som...
Svar
8
· Visningar
1 293
Hundhälsa En av hundarna här hemma verkar ha just det. Mycket mer än vad jag stött på tidigare, så jag är lite rådvill. Eller har en del...
Svar
5
· Visningar
1 260
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Det brukar ju sägas att det inte är någon ide att skälla på hunden efter att den har gjort fel, att det då är för sent och att hunden...
Svar
16
· Visningar
2 762
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Kan man någonstans finna om en hund har ålagts med munkorgstvång när den vistas på allmäna platser? Eller om en hundägare har...
Svar
9
· Visningar
1 361
Senast: sammi
·
N
Övr. Hund Hej! Har en liten PK kille på 11 månader som slickar helt frenetiskt hela tiden överallt där han kommer åt, ansiktet, händer, armar...
Svar
8
· Visningar
8 822
Hundavel & Ras Hej! Sorry nu kommer ännu en tråd om vilken hundras som passar bäst.. men jag hoppas verkligen kunna få lite hjälp! Det är nämligen så...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 632
Senast: vallhund
·
K
Hundhälsa Hejsan :) Tänkte kolla runt här lite om någon har någon erfarenhet av allergiska hundar och allergifoder. jag har en sheltiehane som...
Svar
4
· Visningar
1 133
Övr. Hund Nu är det så att de slutar sälja Vom og hundemat där vi brukar handla hundmat, vi har tidigare provat lite olika torrfodersorter men han...
Svar
9
· Visningar
863
Senast: muppia
·
G
Hundavel & Ras Hej Jag passar en amstaff i två månader åt mina arbetskamrater som är på semester. Det är en hane på 2 år. Det fungerar överlag bra...
Svar
3
· Visningar
936
Senast: gnuttas
·
Hundhälsa Nu behöver jag er hjälp! Min lilltjej, nu 11v gammal, har på något konstigt vis skadat sin ena klo på höger fram. Hon klämde...
Svar
5
· Visningar
2 198
·
Hundhälsa Är det på något sätt farligt att ge hunden lever? Jag torkade lever (kyckling) och gav det + torkad blodpudding som godis på...
Svar
8
· Visningar
11 610
·
Övr. Hund Igår var en kompis och hennes 9-åriga dotter här och rastade hundarna på kvällen när jag inte var hemma. När jag kom hem så låg här ett...
Svar
9
· Visningar
1 442
Senast: angelwings
·
Hundavel & Ras Ja, jag funderar ibland på vad jag ska göra när min kille inte längre finns i livet... Han är 10 år (11 efter årsskiftet) men en...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: Modig_Korn
·
Hundträning Har en dvärgpinscher tik på 1,5 år.. Hon har alltid varit duktig på att gå lös och kommer när man kallar på henne..OM det inte kommer...
Svar
2
· Visningar
1 025
Hundhälsa Finns det något effektivt sätt att skona hundens tassar mot vägsalt förutom att sätta på skor? Köpenhamnare är kära i sitt vägsalt...
Svar
3
· Visningar
1 388
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund vet inte om man får länka till annonser, men på blocket under efterlysningar finns en man som har tre olika anonnser med olika datum...
Svar
5
· Visningar
1 709
Senast: jemeni
·
Övr. Hund http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.aftonbladet.se%2Fnyheter%2Farticle8298693.ab&h=69848 Eller iaf ett mycket hårt straff!
Svar
4
· Visningar
915
Senast: mammaBerg
·
Övr. Hund Tänkte vi kunde vika ut våra promenadvanor här på buke. ;) Hur ser en promenad ut för er?! *Går hunden vid sidan? Isåfall hur mycket...
2
Svar
27
· Visningar
2 122
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka