Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Varför luktar sovande hund så gott? Vår lille hund han ligger här i soffan och sover som vanligt. Jag och sambon har kommenterat det...
Svar
7
· Visningar
4 059
Senast: Gravinda
·
A
Övr. Hund Voffsan har nästan alltid varit sån.. Hon är i vanliga fall kopplad väldigt mkt, ffa nu när vi knappt kan gå kissobajspromenader i 15...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: Atalantha
·
Hundhälsa Jag misstänker att min valp har uvi och håller som bäst på att få till ett urinprov. Det senare går inte så bra :grin:. Medan jag...
Svar
11
· Visningar
8 991
Senast: Sablar22
·
Hundhälsa Afghan bortsprungen i Hyllinge/Skåne! Var rubriken på en tråd i våras, Hittades Emily? Jag följde tråden och kände verkligen med...
Svar
11
· Visningar
1 847
Senast: Eve
·
Övr. Hund Fick ett anonymt tips om en annons på blocket: http://www.blocket.se/malmo/Mini_valp_31218215.htm?ca=23_11&w=0 Någon jävla...
Svar
17
· Visningar
2 161
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min hund, en schäferhane på ca 2,5 år, får ibland några konstiga bulor på nosryggen. Han värkar inte ha ont eller att det kliar, och dom...
Svar
4
· Visningar
8 309
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hinner inte Googla eller undersöka så jag slänger ut frågan här istället.. Grannar till en nära släkting till mig har en hund, född i...
2
Svar
20
· Visningar
6 586
Senast: Bebben
·
Övr. Hund http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.516791-ge-jycken-en-sexleksak-till-jul?articleRenderMode=image&image=bigTop Lyckades tyvärr inte...
Svar
8
· Visningar
956
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Varför gör man såhär mot hundarna? Det ser ju verkligen dö-löjligt ut...
Svar
13
· Visningar
1 685
Senast: Hoppelhase
·
Övr. Hund Efter att de bitit barn "Valpar Avlivade" Ar de helt galna i Norge?:confused:
2
Svar
32
· Visningar
3 610
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag har letat och letat, men har inte hittat någon tråd om hundar som är med på ridturer. (I stallet över huvudtaget?) Antingen letade...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 049
Senast: Piggelkot
·
M
Hundhälsa Nu har kylan anlänt till småland också. 24 minus, härligt tycker både jag och voffe. Dock så har vi ett smärre problem. Voffes tassar...
Svar
6
· Visningar
1 108
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras varför varför varför måste många fälla elaka kommentarer om min hund? fattar de inte att de sårar och kränker mig personligen när de...
2
Svar
31
· Visningar
3 065
Senast: mylisen
·
Övr. Hund Kom inte på en bättre rubrik. Ett scenario jag bevittnade, som jag bara ville diskutera lite runt, inte vad lagen säger, utan mer vad...
2
Svar
29
· Visningar
2 589
Senast: Viva
·
Övr. Hund Hur gör ni med aktivering och träning, håller ni samma nivå året om eller varvar ni ner nu på vintern? Är intresserad av svar från både...
2
Svar
23
· Visningar
1 812
Senast: Atalantha
·
X
Övr. Hund Hej! Ska skaffa en JR men jag skulle så gärna vilja ha en släthårig, men efter ha läst på olika forum över allt och tittat på olika...
Svar
15
· Visningar
1 737
Senast: Modig_Korn
·
Hundavel & Ras Uppvuxen i en "renrasig miljö" eller hur ska jag uttrycka mig? Renras aveln är för mig viktig, jag beundrar de timmar folk lägger ned...
Svar
14
· Visningar
1 867
Senast: Gnist
·
Övr. Hund ..i vinter med min hund. Åka skidor till jobbet, eller skaffa en spark och låta hunden dra medan jag sladdar runt på medarna. Är det...
2
Svar
37
· Visningar
3 256
Hundhälsa Finns det något schampo som är lämpligare om hunden ska duschas ca varannan vecka? Egentligen är deras pälsar inte gjorda för att...
Svar
7
· Visningar
6 121

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka