Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Det verkar som att jag hittat den! :love: Jag har haft tankar på att någon gång i framtiden skaffa hund, men det är så mycket mer jag...
Svar
11
· Visningar
1 723
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Jag har fått för mig att testa viltspår med min gammeltant och i förmiddags testade vi lite korta sträckor. Jag har ingen aning om hur...
Svar
11
· Visningar
1 309
Senast: _moa_
·
Hundhälsa Nu behöver jag alla tips jag kan få för att hålla en wachtelunghund lugn och stilla i 14 dagar... Han blev opererad igår, och försökte...
2
Svar
20
· Visningar
2 486
Hundavel & Ras Läste att man måste betala avgiften när man ansöker om ett (till skillnad från innan när man betalade först när det var beviljat). Men...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Belethien
·
Hundavel & Ras Jag vill ju gärna starta en liten kennel men hur i hela friden ska man komma på ett namn som inte redan är taget? Ni som har kennel...
Svar
6
· Visningar
2 208
Senast: Narcissa
·
K
Övr. Hund Jag ska valpsäkra lägenheten i morgon. "Vanliga" sladdar är förenade med livsfara, men hur ligger det egentligen till med nätverks-...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
19 981
Senast: Miao
·
Hundhälsa http://cdnstatic.expressen.se/polopoly/bilder/2010/12/17/1.2257701TS1292569368193_slot100slotWide75ArticleFull Vet inte om jag satt...
Svar
7
· Visningar
1 114
Senast: Sol
·
M
Övr. Hund Enda sedan hunden kom hem från sin dagmatte i måndags (han har inte behövt vara där i mer än EN dag) så Har det vari ett jäkla pip och...
Svar
4
· Visningar
1 022
Senast: Mirela
·
Hundhälsa Hej! (Skall naturligtvis vara Rädd istället för Rödd i rubriken..) Är väldigt oaktiv här men vet att ni är både smarta och hjälpsamma...
Svar
7
· Visningar
1 213
Senast: kol
·
Hundavel & Ras (Jag ber om ursäkt om jag skriver rörigt men jag har många tankar och funderingar i mitt huvud) Jag har fått en förfrågan från en...
Svar
13
· Visningar
1 678
Senast: MiniLi
·
P
Övr. Hund Oj, vad jag är kär i den rasen :o Jag har verkligen hittat "den rätte" :love: En amstaff verkar ha allt det där jag letar efter hos en...
2
Svar
22
· Visningar
4 959
Senast: Michis
·
Hundhälsa Min Welsh Springer Spaniel är nu 8 år (fyller 9 i mars).. Han har haltat på ett framben nu i höst, vi kontaktade vet som trodde det var...
Svar
2
· Visningar
1 257
Senast: Gnist
·
Övr. Hund HUR mycket kan en 6,5kg uhnd få i sig...?? //Yorkis, vars terrier idag käkat upp 1styck frukost limpa(som var lika stor som henne...
Svar
14
· Visningar
1 272
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Jag undrar om någon här vet vad Lupus är för sjukdom, samt om den är ärftlig? Fick reda på att Tilda´s pappa fick somna in p.g.a...
Svar
4
· Visningar
1 081
Senast: dpmatte
·
P
Övr. Hund Jag planerar att skaffa hund inom några år, efter gymnasiet men innan jobb/högskolestudier. Min pappa har haft schäfrar länge och...
2
Svar
27
· Visningar
3 065
Hundhälsa Upptäckte för några dagar sen lite blod i urinen på kvällen på våran 9 veckors valp (hane),ringde veterinären dagen efter direkt på...
Svar
6
· Visningar
1 308
Senast: dpmatte
·
B
Hundhälsa Jag vet inte vad jag ska göra, jag behöver era råd....:confused: Det är så att jag har en Jack russel hane som är 6år. Han har alltid...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
21 336
Senast: Belethien
·
Svar
83
· Visningar
8 999
Hundavel & Ras Vad önskar du att folk visst om Västsibirisk Laika som man generellt inte kan läsa på nätet/rasinfo? Jag går en utbildning och ska...
Svar
9
· Visningar
4 006
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Unga fröken whippet (19 veckor) har börjat känna sig som hemma efter drygt en vecka hos mig. På valpars vis vill hon gnaga på allt som...
2
Svar
37
· Visningar
10 734
Senast: Hoppelhase
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka