Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad kul att jag hittade den här tråden ^^
Jag är "pzyhr" under ett nytt nick och har i dagsläget en egen amstaff Tre år tog det innan jag gjorde slag i saken, men det var värt det för jag ångrar mig inte en sekund!
Det är absolut min "drömras"
Men jag förstår de som pratar om dem som svåra o.s.v. MEN det handlar mycket om hur ägaren uppfostrar hunden. Jag skulle absolut kunna se att min hund skulle kunna bli väldigt farlig i fel händer, så jag är glad att jag har mycket erfarenhet!
Hundavel & Ras
Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök.
Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
Hundavel & Ras
Hej!
Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :)
Kan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.