• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare pzyhr
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 4 959
Sv: Amstaff!

Haha fasen också, att jag alltid ska dras in i sånt här :rofl: alltid jag som svarar direkt när någon öppnat en gammal tråd utan att fatta något.. Suck.

Det är bara för att jag tror så bra om folk hela tiden ;)

Vad kul att jag hittade den här tråden ^^
Jag är "pzyhr" under ett nytt nick och har i dagsläget en egen amstaff :) Tre år tog det innan jag gjorde slag i saken, men det var värt det för jag ångrar mig inte en sekund!
Det är absolut min "drömras" :)
Men jag förstår de som pratar om dem som svåra o.s.v. MEN det handlar mycket om hur ägaren uppfostrar hunden. Jag skulle absolut kunna se att min hund skulle kunna bli väldigt farlig i fel händer, så jag är glad att jag har mycket erfarenhet!

Jag ser inte våra som svåra, däremot är hanen (blandis) rätt tuff ibland men absolut inte svår.
Lillfröken är snarare tvärtom, mesig och feg ...

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 383
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 601
Senast: Kajsalisa
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 988
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 894
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka