Elmia i helgen

Silver Girl

Trådstartare
Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan.
Jag antar att det är ok att ha hund med då det finns prova-på. Och att man då visar upp vaccinationsintyg vid ingången. Men hur funkar det att gå ut och rasta och in igen? Visar man samma biljett igen?
Är det väskförbud? Om det är det åker jag inte, måste kunna ha med mat till hunden m m.

Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan.
Jag antar att det är ok att ha hund med då det finns prova-på. Och att man då visar upp vaccinationsintyg vid ingången. Men hur funkar det att gå ut och rasta och in igen? Visar man samma biljett igen?
Är det väskförbud? Om det är det åker jag inte, måste kunna ha med mat till hunden m m.
Jag ska dit och står i monter. Åker med @Milosari

På alla andra mässor brukar man kunna få stämpel när man ska in och ut så antar att det är lika dant här.

Hade planerat att åka för att göra lite research inför ras-val och generellt bli inspirerad.. men tyvärr fick jag inte med mig någon, och har heller inte fått en fast anställning så hundköp får ändå vänta lite :) kul koncept dock!

Det ska inte vara något väskförbud.
Vet inte hur det funkar om man vill ut och rasta men gissar på att det borde vara som du beskriver. Läste att hundar endast fick gå in i en specifik ingång vid entré D.
IMG_9778.webp

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 894
Senast: Lhas
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 072
Senast: Otherside
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 710
Hundhälsa Så orolig för min tjej, en landseer tik på 10 månader. När vi vaknade i lördags var hon slö och hade hög feber (40). Veterinären...
Svar
2
· Visningar
1 516
Senast: Ela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka