Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

0
Hundhälsa Jag undrar om någon kanske vill berätta ungefär hur mycket det kostar att medicinera en hund med blåsljud, jag menar med alla...
Svar
17
· Visningar
5 329
Senast: Swat
·
Övr. Hund Jag anser mig vara en människa med stort tålamod, men nu börjar det sina. Jag har hållt på med den här förbannade fjärrdirigeringen i...
2
Svar
22
· Visningar
3 040
Övr. Hund Vilka här inne har hund och bor i stockholms län? Kunde vara kul att veta :) Jag bor i Farsta Strand och har i dagsläget 2 st...
2
Svar
24
· Visningar
2 155
Senast: Mayalv
·
Övr. Hund Nä nu börjar jag verkligen tappa tålamodet här... Min pojkvän gör mig gaalen! :crazy: Han är så otroligt avundsjuk på min hund! Vi har...
2
Svar
36
· Visningar
9 887
Senast: Bison
·
S
Övr. Hund Såg ett hundprogram idag där rasen Alaskan klee kai presenterades och blev stormförtjust! Har alltid älskat huskys och andra jakt/vakt...
2
Svar
22
· Visningar
8 874
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Min nya lilla pomeranianvalp äter upp sitt bajs. Jag har läst lite om det och alla säger att det är näringsbrist. Just nu äter hon...
Svar
10
· Visningar
4 964
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min tre-åriga rottistik har under den senaste månaden blivit lättirriterad gentmot sina övriga hundmedlemmar i familjen. Morrig för...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: TantEster
·
Övr. Hund Funderar på om Viktor ska få gå på hunddagis istället för vara med mamma när jag jobbar. Jag har tänkt tanken förr, men det har inte...
Svar
9
· Visningar
1 263
Övr. Hund Jag märker redan nu efter två veckor ganska stora skillnader mellan denna valp och mina tidigare (spaniel och retriever) och kan behöva...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 544
Hundavel & Ras Har tänkt skaffa hund om ett halvår, just nu har jag siktet inställt på boxer:laugh: Men känner ingen boxer, så nu vill jag ha lite mera...
2
Svar
24
· Visningar
7 865
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund En liten, gudomligt söt, varelse på 8 veckor kom hem inatt. Efter att vi kämpat i 2 dagar för att ta oss hem med flyget, som konstant...
2
Svar
35
· Visningar
3 347
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Ja, jag varnar redan innan för årets antagligen mest osammanhängande tråd. För ett halvår sedan köpte jag en storpudel, omplacering som...
Svar
13
· Visningar
2 006
Senast: Emor
·
Övr. Hund Jag har en hund som jag skulle vilja använda i mitt arbete på ett bevakningsföretag. Dock är hon ännu inte mentaltestad än vilket gör...
Svar
14
· Visningar
1 770
Övr. Hund Jag har en Riesenschnauzer som fyller 1 år i slutet av januari, nu har jag blivit erbjuden att kanske ta en dvärgschnauzer som inte är...
Svar
12
· Visningar
1 466
Senast: igbest
·
Hundhälsa klickade runt lite på apotekets hemsida o det verkar kommit lite nytt bland ohyremedlen, kanske inte är nytt men jag har inte sett dem...
Svar
4
· Visningar
908
Senast: tinissen
·
Hundhälsa Hur klarade sig den andra hunden? Hur mådde den?
Svar
10
· Visningar
1 614
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Hundstackarn åt ett lass med mc donalds rester igår o är nu riktigt lös i magen:confused: Vad kan man ge som lugnar magen?
Svar
2
· Visningar
823
Senast: Red_Chili
·
E
Övr. Hund Hej på er! För ca ett halvår sedan adopterade jag en gatuhund från Irland. En hanhund som bedöms vara född någon gång kring april...
2
Svar
29
· Visningar
3 132
Senast: schnork
·
Hundhälsa På grund av ekonomin har min hund tillfälligt fått ett väldigt väldigt billigt hundfoder (jag skäms över det men det krisade...
Svar
14
· Visningar
4 208
Senast: Zuzzi
·
Övr. Hund Detta är min lilla Freyja Vanadis, "Freyja", 10 veckor. Nyligen hemkommen på bilderna. Hon är en pomeranian och är min andra hund :)
Svar
19
· Visningar
2 409

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka