Fjärrdirigering, jag blir tokig!

Sv: Fjärrdirigering, jag blir tokig!

Kan du inte filma en fjärrdirigering så man kan få se vad du och hunden gör?

Sv: Fjärrdirigering, jag blir tokig!

KL

Körde ett kort pass nu på kvällen och gjorde helt enkelt en kombination av samtligas råd, dock med klicker. Jag höll mig på ett ganska nära avstånd och som blandrastik sa så ökade jag helt enkelt kriterierna för att få ett klick...

Ska ser hur det artar sig, just idag gick det iaf väldigt bra..momentet var inte perfekt i sig, men i och med de ökade kraven kändes det som att hon tänkte till mer :) , tack för tipsen!

Liknande trådar

Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 149
Senast: Nepenthe
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 810
Hundträning Jag har en notoriskt människohoppande 15-månaders labrador - och jag känner en viss hopplöshet kring det. Är hon runt andra människor än...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 950
Senast: skiesabove
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 444

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• tämja halvvuxna katter
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka