Stockholmshundar!

Sv: Stockholmshundar!

kl

presentation kommer, ska bara rota fram någon bild också.

Jag bytte från BBK till SSBK, SSBK Äger! :D:love:
Jo jag är där relativt ofta - eller det beror på årstiden, hihi, men ska dit ikväll faktiskt.:p

Det går ann med tävlandet - har nyss kommit ut på allvar, Nero har ju varit sjuk så vi har förlorat över 1 år på det tyvärr.

Har även sadlat om till Rapport i år, från spåret.
Hatar spåret, mest för att man aldrig kommer med på ngn tävling! Har nog anmält till ett 20-tal tävlingar i år runt om i landet, inte kommit med på en enda, inte ens som reserv!
Det fick mig att lacka totalt och jag gav upp. Men så anmälde jag till årets sista spår bara för att, och se på fan- vi kom med! Men då ställs tävlingen in två dagar innan pga snön. GAAAAAAH!!!! Skratta eller gråta?

Men nu kör vi rapport och när vi blir uppflyttade där så kan jag då starta lägre i spåret direkt.
Rapporten är dock verkligen vår grej och är så sjukt mkt roligare än de övriga bruksgrenarna:love:
Nero är iprincip startklar för Lägre Rapport nu också, bara han håller käft vid stationerna.:o:angel:

Brukssatsningen? På SSBK eller? *hahah bra koll jag har nu känner jag*

Hur går det för dig nu då? Jag minns också när vi PM:ade till varann.:p Visst var det Micke du rek? Eller minns jag helt fel nu?

Men vad tråkigt med spåret, det där har jag inte upplevt själv, har varit med i två appeller och det var inga problem att komma med. Har tom sett vissa klubbar annonsera om reservplatser. Du vet såklart att man har förtur när det är ens egen klubb som arrangerar. Ett knep kan nog vara att bli delmedlem i en annan klubb som brukar ha tävlingar, tror man har förtur då också. Du måste haft otur!

Rapport verkar jättekul! Det ska jag absolut köra med nästa hund som INTE ska vara en jaktidiot. :D

Just ljudandet verkar många ha problem med i rapporten...

Kommer faktiskt inte íhåg vad vi tipsade varandra om, jag har några som jag tränar lite för nu och är jättenöjd.

Annars tävlar vi på, har kommit en bra bit i lydnaden och har blivit uppflyttade till lägre spår iallafall, så vi satsar på lägre i vår. Sen kommer vi inte längre för no way in hell att jag släpper min råtta på ett uppletande. Hon är puts väck på en sekund.

Jo, SSBK har en satsning på bruksekipage nu i vår, det ska vara på helgerna och ska vara en hjälp att komma vidare i de högre klasserna. Verkar superbra, gå in och kolla på hemsidan!

Jag har nog mest haft otur tror jag... Meeeen inget jag sörjer idag, haha.

Vad kul att det går bra för er, men vaddå - är det helt hopplöst att släppa din el? Vore ju himla trist att inte komma längre pga en sån sak ju.

Jahaaa, det har jag missat totalt. Ska kolla upp det - kan nog smöra in mig hos Kenta och dom andra i styrelsen på klubben, hahahaha. :D

Nero har visserligen ljudat innan vi började med rapporten. Han lärde sig hur man vrålar som en idiot och får matte att vilja bryta nacken av honom när jag började med agilityn för skojs skull. Hundfan.:devil:
Fast han ljudar Aldrig i arbete!!! Bara vid passitivitet när han ser andra hundar jobba.:cool: Så det är på stationerna han kan ljuda när de andra hundarna släpps - men då är vi snabba med att trycka käften full med räkost på honom. :rofl:

Även jag och min ministridsgris bor i sthlm :)

Just nu mysgris på heltid men vi tränar normalt sett lydnad och har testat på lite spår. Just nu har vi dragits med en envis hälta men hoppas på att den är borta snart.

Fin frusen tjej
31842246.jpg

Staffe stilen..
28924717.jpg

Åsså en av de få snöbilder där damen behagar vara stilla...
30095397.jpg

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag ska inte skaffa hund. Nej, det ska jag alltså inte. Nix, näpp, nein. Inte alls. Men... Som förberedelse inför den dagen jag känner...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 820
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 850
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Jaha, då var det dags för min egen rasvalstråd! 😊 Varning för liten uppsats! Har kikat runt på forumet här ett tag, men nu vill jag ta...
2
Svar
34
· Visningar
4 561
Senast: Bison
·
R
Hundavel & Ras Nu har jag slitit mitt hår länge nog över att försöka navigera djungeln av raser och uppfödare, utan att komma någon vart. Så med risk...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
13 358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• tämja halvvuxna katter
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat