Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har en dvärgpinscher hane på 2 år. han är en väldigt lätt och trevlig individ att ha o göra med. Funkar tillsammans med de flesta...
Svar
3
· Visningar
1 251
M
Hundhälsa Vad använder ni för avmaskningsmedel och hur ofta avmaskar ni? Eller avmaskar ni bara när hunden visar symtom på mask? Vet på...
2
Svar
23
· Visningar
2 581
Övr. Hund Just nu är det någon som annonserar på bla Hästnet att de skänker bort chi- valpar. I alla avdelningar tom under stallplatser sökes...
Svar
5
· Visningar
1 091
Övr. Hund Vilket fungerar battre tillsammans, tva hanar eller tva tikar? Har har jag nu hort sa manga saga att tva tikar tillsammans inte...
Svar
10
· Visningar
1 120
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Mötte en "granne" på promenaden idag och då h*n också har hund så blev konversationen följande: - Så du är ute med både unge och en...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 630
W
Hundavel & Ras Jag har en hund som jag fick ta över som sex-åring. Jag har aldrig tävlat något med honom och tänker inte heller göra. Detta innebär...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Min goldenhane, 9 månader, har börjat morra vid möte med andra hundar. Det är när dom ska hälsa, ffa i koppel. På vissa hundar morrar...
Svar
11
· Visningar
3 338
Hundhälsa Har jourtid klockan 17.00, så ni behöver inte fundera över detta. Behöver bara få skriva av mig och höra om det är någon annan som har...
2
Svar
23
· Visningar
2 914
Senast: Melli
·
Övr. Hund Om det är någon som är insatt i juridik, så vore jag enormt tacksam för lite hjälp och input rörande mitt problem... Jag ska försöka ta...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 236
Senast: Mitra
·
Hundhälsa Har en 5 månaders rottweiler tik, för ett par minuter sen ville hon ut å kissa. Bara ett par droppar kom och hon satt en stund. När hon...
Svar
7
· Visningar
2 053
Senast: Lona
·
Övr. Hund ... och så får jag väl lägga till datanörd, eftersom jag sitter här och nördar medans hundarna gör sitt... ;) Nixon fick ju ett...
Svar
7
· Visningar
1 474
Senast: confetti
·
Övr. Hund Egon inte finns längre. Egon var en lokalkändis och jobbade hela dagarna med husse som körde diverse fordon efter bla gågatorna i Luleå...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Ni som bor/har bott i eller kring Linköping - kan ni rekommendera någon kursanordnare? Jag har gått på Östra Hundskolan men tycker...
2
Svar
20
· Visningar
4 282
Senast: MiniLi
·
S
Hundhälsa Har en chihuahua hane på 2 år, jag har varit ägare till honom i 1 år. När jag fick hem honom märkte jag att han gärna juckade på tex...
Svar
15
· Visningar
7 741
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Hur länge anser ni att man kan ha sen hund i bilen när det är runt 0 grader ute?
Svar
8
· Visningar
1 576
Senast: Jenka
·
Övr. Hund :mad: Min voffsing ligger nu i soffan (...) med två rejäla skärsår tvärs över sin fina svarta nosrygg. I afton, på skogspromenaden...
2
Svar
24
· Visningar
3 492
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/alb1211355 Lite nya bilder på mina två tjejer
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Innan ni hetsar upp er så är vet. tid bokad på måndag. Iaf, tänkte att ngn här kanske varit med om ngt liknande? Jag fick hem min...
Svar
2
· Visningar
1 498
Senast: Shark
·
L
Hundhälsa Har en polski owczarek nizinny-tik hemma, född 2000, fyller 11 år i Juni nästa år. Pigg och fräsch för sin ålder, ser lite sämre än...
Svar
3
· Visningar
916
Övr. Hund Om ni fick välja en låt för att beskriva er hunds personlighet - vilken skulle det då vara? Tant Brun; tror alla regler gäller alla...
2
Svar
20
· Visningar
2 033
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• tämja halvvuxna katter
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈