Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Hejsan Jag har nu kört fast när jag skulle registrera min hunds vinnartitlar.. Han blev Juniorvinnare och Nordiskvinnare 2010 i...
Svar
10
· Visningar
2 273
Senast: Grana
·
Hundavel & Ras Finns ju ett koppel uppfödare här inne, vad säger ni, vad ska/kan man göra för att förbereda sig på bästa sätt? :) Det som redan görs...
Svar
14
· Visningar
1 533
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras Jag har en papillontik som nästan är sex och ett halvt nu :) Hon heter (Glimmern's) Pepsi. Jag vill gärna se bilder på era papillon...
Svar
10
· Visningar
3 260
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Som vissa här kanske vet så har jag skaffat mig en liten Dogo Argentino. En ras som i många andra länder används som catchdogs på puma...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 897
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Fick lite bilder i ett mejl av mamma precis: (Texterna stod i mejlet) Norbert Rosings slående bilder av en vild isbjörn som...
2
Svar
26
· Visningar
3 677
Senast: angiepangie
·
Övr. Hund Har ju som sagt en schäfer/huskytik på snart 2 år. Har haft henne snart 2 månader och nu har jag börjat lägga märke till ett...
Svar
12
· Visningar
1 880
Senast: angiepangie
·
Hundhälsa Har en sheltie hane som snart har hunnit bli hela 13 år! Hans liv har inte vart lätt, han är ett riktigt måndagsexemplar. Han har...
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: Pilot
·
Hundhälsa När vi köpte Camaro var hon helt galen i mat. Hon kastade i sig maten, hetsåt nästan. Jag började ge henne bukfylla osv för att lugna...
Svar
15
· Visningar
1 702
Senast: Betsybabe
·
Hundavel & Ras Finns det tillräckligt många här med amstaff för att vi ska kunna ha en egen tråd? Det hade varit roligt att diskutera lite här. Visa...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
37 119
Senast: Misiaczek
·
Övr. Hund Hur ofta tränar ni med hunden? Hur länge tränar ni med hunden vid träningstillfällena? Vad tränar ni?
Svar
4
· Visningar
1 180
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Är ny här men har spanat in en hel del trådar de senaste veckorna. Nu postar jag min första fråga här. Jag har en liten blandrastik...
Svar
8
· Visningar
2 625
Senast: Leea
·
Hundträning Ja som titeln lyder. Har en schäfer-tik som spenderar tid hos oss mellan varven. Min egen hund har ju motor, arbetsvilja och energi så...
Svar
3
· Visningar
1 142
Senast: Emor
·
S
Övr. Hund Hur vanligt är det att en hund egentligen dödar ett råddjur om den får upp jakten? Det är så att min hund var ute i skogen idag, lös...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
14 529
Senast: MrsScabtree
·
Hundhälsa Har en taxvalp på 13 veckor som inte gått upp något alls i vikt under två veckor. Är det vanligt? Hon är pigg och glad , äter...
Svar
5
· Visningar
1 165
Senast: eldkyss
·
Övr. Hund Ska börja med att säga att själv har jag ingen erfarenhet av fodret sedan tidigare, men kikar man på prislappen ligger det i den...
Svar
11
· Visningar
5 908
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Hur vanligt är det med fettknölar på hund? Min ena tik har en som hon haft sen hon var 1-2år (är nu 4.5), då jag haft noggrann koll på...
Svar
3
· Visningar
1 496
Senast: simba_112
·
A
Övr. Hund Jag frågar åt en klasskompis. Hon har fått inbrott medan hunden varit ensam hemma. Hunden verkar ha blivit misshandlad, även vet...
Svar
18
· Visningar
3 229
Senast: TantEster
·
Övr. Hund Nu är det fruktansvärda beslutet att avliva en av hundarna tagit. Sorgen vet inga gränser känns det som. Hur klarar man av det? Hur...
Svar
16
· Visningar
1 551
Övr. Hund Valpen som nu är åtta månader har aldrig haft problem med att vara själv hemma. Tills nu. Vi flyttade för ca 3 veckor sedan och nu är...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: Blandrastik
·
Hundavel & Ras Ja.. Eftersom att jag gillar att klura och fundera på alla möjliga alternativ innan jag bestämmer mig så skulle jag vilja ha lite...
2
Svar
28
· Visningar
2 586
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• tämja halvvuxna katter
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈