Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Övr. Hund Hejsan! Jag tänkte höra med er vad ni har för typ av försäkring på din hund/hundar? För- och nackdelar? Ska nämligen få ta över...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Hej! Jag ska förmodligen hämta hem min första hund denna veckan, en labradorhanne på tretton veckor. Och bland alla de praktiska...
Svar
2
· Visningar
7 171
Senast: Micha
·
Övr. Hund Hur och vad gör man med en hund som fått smak för att rymma? Hunden i fråga är en omplacering och hade väl iofs rymmartendenser redan...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 925
Senast: simpan
·
Övr. Hund Jag har kört fast. Jag vet faktiskt inte vart jag ska börja eller hur jag ska tackla problemet som mer och mer börjar bli ett problem...
Svar
4
· Visningar
933
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras Mötte en kvinna med två hundar förut och funderar på rasen. De såg ut som greyhounds fast lika stora som Grand Danois. Fick aldrig...
Svar
14
· Visningar
2 929
Senast: Zoya
·
Hundhälsa Hej! Vi har en airedaleterrier tik, på fyra år, som vi fick hem förra året. Enda sedan hon kom hit har hon varit väldigt matfixerad...
Svar
10
· Visningar
11 723
Senast: marytwice
·
Övr. Hund Min familj har "alltid" haft hund, men då har det handlat om sällskaps/gårdshund. Nu har jag själv köpt hund, och har planer på att...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jamen förlåt trådbombningen... :o :p Jag är bara så uppfylld av detta att jag hittat min hund. Tänk att jag! Äntligen! Efter alla år...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: MrsScabtree
·
S
Hundavel & Ras Kanske en "long shot" men är det någon som har ställt för, eller har någon typ av erfarenhet av Lyudmil Tchistiakova från Ryssland? Hon...
Svar
4
· Visningar
1 039
Senast: ldmedett
·
Hundhälsa Jag va in till veterinären med min hund för några veckor sedan pga halsproblem. Halsinfektion sa han och hon fick en rejäl...
2
Svar
23
· Visningar
9 345
Senast: Shark
·
Hundhälsa Vår Akitavalp på 9 månader vägrar i perioder äta sin mat som han i nästa kastar i sig i princip. Han får torrfoder anpassat för...
Svar
10
· Visningar
1 498
Senast: Ace
·
Övr. Hund Bor du i närheten av Höör?? Lust att träffas? Min whippet tik på 1 år söker fler kul hundvänner att busa och leka och springa med...
Svar
8
· Visningar
929
Senast: memma
·
Övr. Hund Nin fars nya tillskott. En schäfer hane 12 v nu. http://www.pixbox.se/alb1213195
2
Svar
23
· Visningar
2 693
Senast: Gabbi
·
F
Hundhälsa Fler som känner igen sig i den förtvivlan jag har med hund med kurrande mage, gaser, lös avföring mycket slem och blod ibland?
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: fridisen
·
Hundhälsa I morgon blir valpen 12 veckor,kan vi åka in i dag och vaccinera redan,eller är det dumt att göra det? Vet att dom har drop in vacc...
Svar
11
· Visningar
1 109
Senast: TantEster
·
Övr. Hund Jag vill ge mig själv en nyttig present som fräschar upp mina kunskaper och ger mig nya. Kom igen med massor av tips på kurser, böcker...
Svar
4
· Visningar
781
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Jag har en två årig omplacering som inte förstår hur han ska umgås med mina hästar, jag har även en tik som har umgåtts med hästar sedan...
Svar
2
· Visningar
780
Hundhälsa Nu driver hon mig till vansinne med sina svullnad tuttar, illamående och besatthet av mat. Hon är inte dräktig vad JAG vet, men bara hon...
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: Atalantha
·
Hundavel & Ras Min dotter har börjat funderat på att skaffa egen hund och blivit lite intresserad av västgötaspets. Någon här som har eller känner till...
Svar
8
· Visningar
2 969
Senast: solan64
·
Hundhälsa Jag höll på att sätta hjärtat i halsgropen i nyss. Jag hade precis gett valpen mat när hon börja springa runt och skrika helt...
Svar
2
· Visningar
10 186
Senast: Philosophia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • GHS - dagens dressyr.