Valp bilder

Sv: Valp bilder

Varför tar du illa upp av att folk tror att hunden blir långhårig? Gabbi tex har ju själv en långhårsschäfer.

Om det blir så kommer han nog vara en go kompis trots det.
Han är en frammåt o rädd hane.
Blir nog bra att jobba med.
Min far har haft en massa schäfrar. De ssta dog 12 årig hane förra sommaren
11,5 årig hane våren förra året, Båda två blev gammla

Dugligheten sitter inte i pälsen :D

Det är många kunniga som tittat på hunden. Och de säger att det inte blir en långhårig.

Det har jag svårt att tro, att de är kunniga vill säga och tror att den där blir korthårig. Men som sagt, mig gör det inget. Möjligen kan jag tycka att det är lite tråkigt att uppfödarna inte förklarar hur det är när de säljer valpen, så att de som är ute efter en korthårig får en rimlig chans att välja.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 328
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
794
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Har du hämtat hem valp mitt i vintern? Var det en bra grej, eller onödigt besvärlig? Med facit i hand, skulle du göra det igen? Frågan...
2
Svar
26
· Visningar
1 668
Senast: Troll
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 008

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat