Present 8-åring?

cherie

Trådstartare
Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner henne inte så bra. Vill inte heller avslöja för min kompis att dottern ska få en present ☺️

Presentkort på bio och/eller pinchos? ”Roligt” godis, sånt där som man vanligtvis kanske inte köper (dvs inte lösvikt utan kanske medaljer, kinderägg, knasterpulver, roliga klubbor osv), pyssel/målargrejer. Biltema har stort paket med pyssel tex. Annars har Ikea bra pyssel tycker jag! Kanske nagellack, hårspännen och liknande om man ska gå till ”tjejjiga” hållet.

Jag hade uppskattat typ en presentpåse/kartong med lite allt möjligt i om jag var 8 år :)

Sonen fyller åtta snart, han får en cykel av oss samt fotbollskläder 😅

Min dotter fyller 8 på lördag och hon önskar sig squishmallows, lego, presentkort på Normal, gosedjur, pengar till tocaboca. 😅 Skulle nog säga att Normal är favoritbutiken hos både henne och hennes kompisar.

Tänkte också säga Squishymallows.
Min son har precis fyllt åtta men han gillar typiska ”killgrejer”, fotboll osv.
Vi har aldrig varit på Normal.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 499
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
888
Senast: Badger
·
Småbarn Vi börjar nog känna att vår dotter är redo för att prova någon mer uppstyrd fritidsaktivitet. Både för att få in mer rörelseglädje i...
2
Svar
26
· Visningar
1 563
Senast: nejlica
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
35
· Visningar
5 366
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka