Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jag har en dotter som fyller 8 i år. Börjar känna mig lite som att vi är väldigt udda då varken jag eller hon satt foten i en Normalbutik eller på en Pinchosrestaurang. Vet inte ens vad de serverar för mat
Squishmallows, pennor, sudd (gärna lukt-dito), pyssel och liknande hade varit poppis här.
Min kompis dotter fyller 8 år nästa vecka och jag har köpt ett litet smyckeskrin och fyllt det med halsband och ringar. Har även köpt en filt med enhörningar som lyser i mörkret. Hon fick örhängen, en karta med ögonskuggor i olika färger och sminkpenslar i julklapp och det blev hon jätteglad för.Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner henne inte så bra. Vill inte heller avslöja för min kompis att dottern ska få en present![]()
Åh så underbart att de fortfarande finns, älskade min som liten.Worms on a string är min 10-åriga dotters besatthet just nu. Annars så gillar hon att få köpa godis och smågrejer på Normal, bio, pinchos.
Vi har gått på Pinchos en gång med ungen. Det var oerhört överreklamerat tycker jag.Haha jag har en dotter som fyller 8 i år. Börjar känna mig lite som att vi är väldigt udda då varken jag eller hon satt foten i en Normalbutik eller på en Pinchosrestaurang. Vet inte ens vad de serverar för mat
Squishmallows, pennor, sudd (gärna lukt-dito), pyssel och liknande hade varit poppis här.
Vi äter ibland på pinschos men varken jag eller barnet tycker väl att det är en succé. Mitt barn gillar inte drinkarna och att beställa via en app var coolt typ första gången.Haha jag har en dotter som fyller 8 i år. Börjar känna mig lite som att vi är väldigt udda då varken jag eller hon satt foten i en Normalbutik eller på en Pinchosrestaurang. Vet inte ens vad de serverar för mat