Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Kan mig inte se någon färsk tråd om våra utställningsresultat? Här kanske vi kan samla resultat, kritik och framgångar/motgångar i...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
37 651
Senast: apocalypsen
·
Hundavel & Ras Går det att ändra sitt kennelnamn? Alltså, kan man byta det? Typ ta bort eller inaktivera det gamla och registrera ett nytt? Eller är...
Svar
16
· Visningar
4 770
Senast: Disen
·
Övr. Hund Vad är sällskapshund för dig? Har många gånger fått försvara mina föräldrars rasval, och kommer säkert få göra det med min egen hund...
Svar
8
· Visningar
1 378
Senast: Priscilla
·
Hundhälsa Sitter o luskar lite, tror jag vill byta foder... Var hos våra kompisar som har bröderna till Knasen o deras stora sket och fes så...
Svar
12
· Visningar
2 543
Senast: Jenka
·
W
Hundavel & Ras Har funderat ett tag på att skaffa mig en till hund, men det är mycket som ska lösas innan jag tar det beslutet. Har funderat lite på...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: pemblan
·
Övr. Hund Har bara mig själv att skylla eftersom jag uppenbart inte läst på men suck va dumma sånna misstag kan bli! Har If som försäkring och...
Svar
16
· Visningar
1 697
Senast: Glimfeather
·
Hundhälsa Hej! Har en hund som är överviktig. Och vill gärna få lite råd om hur ni andra har gjort för att få ner eran hund. Ja har en liten...
Svar
3
· Visningar
1 119
Senast: Lokkur
·
Hundhälsa Har en welsh springer hane på två år. Sedan tre veckor tillbaka har jag fått hem ytterligare en hund, en kastrerad welsh på 2,5. De...
Svar
5
· Visningar
5 431
Senast: Satis
·
M
Övr. Hund Helt plötsligt och chockartat lämnade våran hund oss och somnade in. Vi har stor sorg och väntar på besked från obduktion för att...
Svar
11
· Visningar
1 380
Senast: movi
·
Hundhälsa Ja, det påståendet fick jag slåss mot i helgen. Och i ärlighetens namn, jag är ingen foderexpert, så jag visste inte riktigt vad...
2 3
Svar
57
· Visningar
17 681
Senast: annakg
·
Övr. Hund Har köpt nytt foder, MEN det luktar inge vidare tycker jag och hunden är inte så förtjust i detta. Lamm&Ris inhandlades...hur ska det...
Svar
17
· Visningar
2 727
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Finns det någon som har bilder på sina dvärgschnauzer hundar? Hur har ni dem trimmade i huvud och på kropp?
5 6 7
Svar
125
· Visningar
24 392
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Blir den största valpen i kullen störst även som vuxen? Blir den minsta minst? När man kan man börja gissa hur stor valpen ska bli som...
Svar
5
· Visningar
8 164
Senast: Laa
·
Hundhälsa Valpen som jag har tingat äter idag något BARF liknande och uppfödaren är kunnig och intresserad av foderfrågor. Själv är jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 875
Senast: Rose
·
S
Hundavel & Ras Hejsan! Är det någon här som har en hund som är blandning Leonberger och schäfer. Jag har själv en underbar tik på 2 år, skulle vara...
Svar
16
· Visningar
6 650
Senast: angiepangie
·
C
Övr. Hund Hur kan man tänka sig att en sådan kombination blir exteriört och mentalt? Finns det en marknad för en sådan korsning? Vad för köpare...
Svar
17
· Visningar
3 443
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Blir det förvirrande för hundarna om jag använder samma klicker på båda, om den ena väntar bredvid medan jag tränar den andra? Det...
Svar
10
· Visningar
1 261
Senast: Belethien
·
L
Hundhälsa Hejsan! Nu är det såhär att jag är lite fundersam över hur jag/vi ska göra med våran tik. Hon är nu bara 9 månader, har inte haft...
Svar
17
· Visningar
8 483
Senast: ljjossann
·
V
Hundhälsa Efter ett slagsmål blev min hunds öra trasigt och sytt. Förra gången hon skadade sig i örat var det jätte svårläkt och ville bara gå upp...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: Vixten
·
H
Övr. Hund Jag funderar att skaffa min första hund till sommaren och nu vänder jag mig till er på buke som har hunderfarenhet. Jag är en tjej på...
2
Svar
34
· Visningar
3 133
Senast: Atalantha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka