Utställningstråden 2010

Sv: Utställningstråden 2010

eller iaf skrivmaskin! var i danmark i höstas och mer lättläst bedömningslapp har jag aldrig varit med om.

Ja i Danmark skriver de ofta på maskin och det är toppen!

Jag och sambon har slagit våra "tyda-dålig-handskrift"-kunskaper ihop och har nog lyckats tyda det hela och det var helt OK kritik och en bra sak att tänka på.

Jag gillar domare som ger en chansen att rätta upp hunden och som även om hon säger till att excellent-rutan ska kryssas i så ger hon tips på vad som kan bli lite bättre :bow:

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 568
Hundavel & Ras Hejsan, Postade även detta på vovve-forumet men tänkte att det kanske finns folk här också med intressanta åsikter! :) Dvs detta...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 481
Senast: Sezziyanen
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
49 603
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 246
Senast: squarepants
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18