Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Någon annan som har denna kombination? Hade varit jättekul att höra lite om hur andra hundar är/ser ut osv :)
Svar
10
· Visningar
4 394
S
Övr. Hund Idag ställde vi ut våran lagotto på mydog. Han är kastrerad och vi har ett godkänt veterinärsintyg. Domaren var rysk och började känna...
Svar
12
· Visningar
2 067
Senast: Pigan
·
Övr. Hund Få skriva av mig lite av min löjligt löjliga lycka över min älskade lilla bäbis :love: Hon är den första hund jag övht ställer...
2
Svar
29
· Visningar
2 730
Senast: Gnist
·
M
Hundhälsa Hej Jag och min sambo har en underbar westie hane på 6,5 år. Han är alltid pigg o jätteglad. Men enda sedan han var liten har han...
Svar
8
· Visningar
6 465
Senast: TantEster
·
C
Övr. Hund ... Bosson ska bli storebror :bump::bump: om 5 veckor flyttar denna skönhet hem till oss :love: Vilken lycka!!! Han är 3 veckor...
Svar
12
· Visningar
1 539
Senast: Chebban98
·
Övr. Hund Alltsa.. HEJ forst och framst Det har kommer ju lata helt uppat vaggarna kanske... men.. Ar hundinstruktorer/tranare en...
Svar
0
· Visningar
664
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Om ett halvår kommer generationsskiftet :cry: i min hundfamilj vara genomfört och vi har förmodligen fått hem vår nya hund av en mera...
Svar
12
· Visningar
3 724
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Lilla dottern, 10 år, har bestämt sig: Hon ska bli Veterinär när hon blir stor! HUNDveterinär (smådjursveterinär, skulle jag kalla...
2 3
Svar
42
· Visningar
10 315
Hundträning Hej! Jag är ny här på forumet och har en hund som jag misstänker att jag har tränat för mycket med godishjälp. När jag läste i...
Svar
9
· Visningar
1 170
Senast: Milosari
·
R
Hundhälsa Jag har en nakenhund. han e 2 ½ år nu. Jag har hitills tvättan honom med babyshambo o baby olja. Det var uppfödarens rekomendationer...
Svar
1
· Visningar
1 600
Senast: Saybia
·
Hundavel & Ras Jag och min sambo ska skaffa våran första hundvalp! Det känns så otroligt spännande. Vi har pratat om att skaffa hund i ett år och...
2
Svar
28
· Visningar
2 902
Senast: Taxilock
·
Hundhälsa Jag hittade en spolmask i valpens bajs i morse (som för övrigt inte hade särskilt rolig konsistens med väldigt mycket slem i :crazy:)...
Svar
4
· Visningar
896
Övr. Hund Om allt går vägen tycks det som jag ska bli hundägare till våren:laugh: Funderar redan nu över bra namn men har idétorka så tänkte...
Svar
7
· Visningar
1 068
Senast: Misiaczek
·
Övr. Hund Jag och min sambo går i funderingar kring att köpa hund i vår/sommar, och ju längre tiden går, desto mer försöker vi planera. Det finns...
2
Svar
35
· Visningar
10 245
Senast: Amk
·
Övr. Hund i andra änden:D Införskaffade ett flexi till lillhunden häromdan och undrar nu varför i hela friden jag inte gjort det tidigare! Han...
Svar
8
· Visningar
1 394
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Var tycker ni går gränsen för vettig inavelsgrad? 2%? 3? 5%? Annan procent eller ingen alls? Motivera! :)
Svar
10
· Visningar
12 316
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Vad är grejen med att slicka på kissfläckar? Enlighten me, please.
2
Svar
21
· Visningar
2 986
Hundavel & Ras Ok, ännu en rastråd... Kruxet är att jag inte riktigt vet vad jag är ute efter så jag vill gärna ha ett bollplank. Jag planerar inför...
2
Svar
23
· Visningar
3 086
Senast: pumah
·
Övr. Hund Fick inte till rubriken men ja... :p Det är såhär att i familjen finns idag en 3-årig kille som är ganska så dominant av sig mot...
Svar
4
· Visningar
1 366
Senast: ako
·
Hundhälsa Torrfoder alltså. Jag insåg att min lilla vovve käkar från samma säck sedan i somras/höstas vilket inte känns helt fräscht. Märker man...
Svar
7
· Visningar
10 575

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka