Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Kan någon reda ut detta åt mig? När det gäller tik, hur är det igentligen. Villka alternativ har man? Hur löper tiken efter...
Svar
5
· Visningar
1 452
Senast: Kirre
·
Övr. Hund vad har du för schäfer!? Namn? Seebacks Jork ålder? 7mån stam? Quattrogårdens Hollie- Gonzalez Von Tronje uppfödare...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
41 013
Senast: Shark
·
Hundavel & Ras Efter många års grubblande och funderande så har jag bestämt mig för att jag ska köpa en finsk lappe! Jag fastnade för rasen för ett par...
Svar
5
· Visningar
994
Övr. Hund Tulla har bott hos mina föräldrar lite medan Kimi och jag varit på jobbet, hon har lagt sig till med lite nya vanor. Så som att sova där...
Svar
18
· Visningar
2 010
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Lite bilder från senaste badturen med Sirius, Turbo och YorkWanns Kimi, samt Tulla som aaaaldrig skulle få för sig att bada...
Svar
15
· Visningar
1 559
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Jag tycker att den är konstig och tycker nog synd om den lille valpen... även om den säkert får hjälp...
Svar
18
· Visningar
1 530
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Är det någon här inne som har bra länkar eller tidningsutklipp om hundslakten i Kina? Känner ni till någon person som har varit på dessa...
Svar
10
· Visningar
2 021
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Hej! För att göra en lång historia kort så funderar jag på att göra en anmälan av en hundägare i byn. För snart ett år sedan...
Svar
10
· Visningar
1 461
Senast: MamaJustify
·
Övr. Hund Jag sitter här med blandade känslor av fascination och "skämsel" (om det ordet nu finns). Jag är hundvakt åt en Alaskan Huskeyvalp...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Lona
·
Övr. Hund Hej! Jag undrar om någon vet någon bra hemsida som har fleeetäcken? Som har mycket att välja på:) har svårt att hitta fleecetäcke...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Lokkur
·
Hundhälsa Fick den här på Facebook och tyckte det var lika bra att lägga upp här också.
Svar
3
· Visningar
1 108
B
Övr. Hund Hej! jag har en dvärg pinsher på över dryga året. Jag har varit hos veterinären och han har både röntgats och fått medicin men han...
Svar
14
· Visningar
20 304
Senast: brettan
·
Övr. Hund Är du intressant? Har du hundra olika belöningar på lager? Jag känner mig helt körd. Hjälp mig komma på alternativ till att ge godis...
Svar
12
· Visningar
1 316
Senast: Lejonelle
·
E
Övr. Hund Kanske kommer jag och min sambo överta en 6-årig dvärgpudel från hans familj. Hon är väldigt trevlig men det finns ett problem som jag...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Jag har läst igenom en tråd på ett annat forum om en människa som misstänker att hennes malle tik lyckats få till en redig tjuvparning...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
11 983
Senast: Lyan
·
T
Övr. Hund Hunden Sindy försvann torsdagen den 30/12-10 vid 17 tiden från våran hus i Olsfors(mellan borås och göteborg). Hon sågs senast springa i...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: Tessa8
·
Hundhälsa Jag blir aldrig klok på det och agria hjälper mig inte heller för det :) Vi fick aldrig en remiss till en annan för rehabilitering utan...
Svar
4
· Visningar
1 213
Senast: rahl
·
D
Övr. Hund Är lite nyfiken på hur mycket er valp/unghund har lärt sig, dvs vilka kommandon fungerar trots att det finns lite "störning" i...
2
Svar
20
· Visningar
2 255
Senast: Lillflizen
·
Övr. Hund Jag försöker få lite ordning på koppelpromenaderna ute med min femmånaders whippet som jag har haft i en månad. Vi börjar valpkurs om en...
Svar
10
· Visningar
1 800
Övr. Hund och Zilver finns inte längre :cry: Han kämpade tappert mot sitt maligna lymfom men fick till slut kasta in handduken och erkänna sig...
Svar
14
· Visningar
1 401
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka