Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Hundhälsa Min tik blev förra våren kastrerad pga av livmoderinflammation i Mars 2010. De upptäckte under operationen att hon hade förändringar på...
Svar
1
· Visningar
3 460
Senast: Marika79
·
Hundhälsa Vår hund, född i april -10, är riktigt jobbig när någon av oss lämnar huset/tomten o dyl. Han skäller, piper, springer oroligt fram och...
Svar
15
· Visningar
1 826
Senast: boccia
·
Övr. Hund Tänkte att det kunde vara roligt med en liten lek. Beskriv din hunds personlighet och karaktärsdrag för rasen, så får vi andra gissa...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: Nila
·
Hundhälsa Nu känns det som att det är dax att byta foder till min vovve. Han har fungerat klockrent på Eukanubas viltserie i lite mer än ett halv...
2
Svar
31
· Visningar
6 531
Senast: Melli
·
Övr. Hund Apropå Aliides tråd om tricks - hur lägger jag in en film??? Hittar inga anvisningar om hur man bär sig åt! Här sitter hunden och både...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: Donnorna
·
M
Övr. Hund Nu tänkte jag ta upp detta ämne som alla lydnads hundar måste hålla i hop i till 120 % linförighet, fria följet . Vilken metod tycker du...
Svar
3
· Visningar
1 138
Hundhälsa Min hund har konstaterats att han är överkänslig för något i matväg. Han verkar inte ha några rena allergier efter tester och...
Svar
12
· Visningar
1 387
Senast: Jenka
·
G
Hundhälsa Jag skall ta över en omplacering. Hon kliade sig för något ägaren trodde var understimulans/stress men när jag bad att det skulle kollas...
Svar
8
· Visningar
1 621
Senast: sofia77
·
Hundavel & Ras Är det någon som har tips på några bra böcker om valpar? Alla böcker jag hittar är hur man ska göra med valp från 8v. ålder. Jag vill...
Svar
5
· Visningar
1 410
Senast: Salonikel
·
Övr. Hund ... jättefint på mammas och pappas gräsmatta (blev mammas hund när jag flyttade, eller rättare sagt, jag fick inte ta med mig hunden ;)...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: Hannapirat
·
A
Hundhälsa Har funderat på det här med barf och förstår egentligen inte allt, min hund äter just nu Bravo färskfruset och det fungerar jättebra...
Svar
5
· Visningar
1 542
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Våran 3 månaders valp har vi bara sett en kula på,är det för tidigt att kunna se två kulor,eller bör dom finnas bägge två? Vi tänkte...
Svar
8
· Visningar
2 077
Senast: Flixon
·
Hundhälsa Upptäckte en liten knöl på hundens bak ben, under hasen. Ser ut som en stor finne, är ca 1-2 ärt storlek på. Lite mjuk. Tanken vart...
Svar
9
· Visningar
3 113
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund "Tydlig av- och påknapp", vad betyder det för dig? "Att jobba med sin hund", vad betyder det för dig? Folk använder ofta samma ord men...
Svar
17
· Visningar
1 791
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras jag ha precis tagit över en hund, och kom på sen att jag inte fick något registeringsbevis eller papper på hunden... men ha skickat...
Svar
5
· Visningar
1 030
Senast: pimy
·
Övr. Hund Letade soffa, ja ni läste rätt, soffa, :laugh: på blocket och där mitt ibland soffannonserna dyker den mest ljuvliga lilla hund upp...
Svar
9
· Visningar
1 348
Senast: memma
·
Hundhälsa Allergi kan ju, iaf till viss del, vara ärftligt och jag utgår ifrån att allergihundar blir/bör bli tagna ur avel direkt? Men vet man...
Svar
5
· Visningar
4 019
Övr. Hund Hur gör ni som har hundgård under vintern? Hur varmt har ni i koja/hundhus? Hur gör ni med snön? Hur gör ni med vattnet?
Svar
17
· Visningar
15 012
Senast: Lejonelle
·
M
Övr. Hund Hej alla hundmänniskor. Nu söker jag lite hjälp här. Som rubriken lyder ska jag ställa ut min lilltjej den 15 januari och behöver alla...
Svar
12
· Visningar
1 256
Senast: Micha
·
Övr. Hund Jag studerade hundfoder på Hemköp en dag för skojs skull (köper inte där bara så ni vet), funderade på innehåll mm. Så jag mailade...
Svar
7
· Visningar
1 266
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka