Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund och Zilver finns inte längre :cry: Han kämpade tappert mot sitt maligna lymfom men fick till slut kasta in handduken och erkänna sig...
Svar
14
· Visningar
1 401
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag fick en tanke när jag tänkte på ny hund, som inte kommer bli än om några år, och om jag skulle byta ras. En del är ju fodervärd åt...
2
Svar
31
· Visningar
2 962
·
Övr. Hund Jag har tänkt anmäla min hund till en utställning i maj. Det är första gången jag ställer ut honom så jag kommer nog be uppfödaren gå...
Svar
2
· Visningar
674
Senast: Nila
·
C
Hundhälsa Undrar vad ni har för tankar och idéer när man ska hämta sin valp långväga hemmifrån. Han kommer vara 8 veckor på dagen, vi ska köra...
2
Svar
22
· Visningar
28 440
M
Hundhälsa Letar efter ett bra glutenfritt hundfoder med hög protein halt och fett halt . Har ni erfarenhet av något bra märke , ett som dem är...
Svar
18
· Visningar
3 955
Hundhälsa Eftersom jag snart får hem min valp har jag börjat fixa och dona (tex bytt ut alla mattor mot tvättbara trasmattor;)), och maten är ju...
Svar
9
· Visningar
1 124
·
Övr. Hund Jag är en sån där fantast av just hundspråk. Då är det alldeles underbart att ha två individer som är helt olika i sitt språk. Ännu...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 661
Övr. Hund Ptja.... nu är det ju inte hundarna som har separationsångest, utan MATTE som lider av åkomman, så jag vet inte om jag skriver på rätt...
Svar
8
· Visningar
1 504
Senast: escodobe
·
M
Övr. Hund Som rubriken lyder: är det fler än jag som har omaka par hemma, dvs hundar som är otroligt olika varandra fysiskt och psykiskt? Själv...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 253
Senast: ika77
·
Hundavel & Ras Läste just en annons där jag tyckte slutet var väldigt konstigt, i brist på bättre ord. Min hund är 1 år, men jag vill inte para honom...
Svar
5
· Visningar
1 130
·
Svar
0
· Visningar
97
·
Svar
0
· Visningar
157
·
Svar
0
· Visningar
135
·
Hundavel & Ras Hund nummer 2 är aktuell, om allt går enligt planerna, om 1,5 till 2 år. Men jag vet inte riktigt vad jag vill ha, så nu försöker jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 148
·
Hundavel & Ras Jag är inte insatt i avel, så nu undrar jag om någon som är det har tid/lust att förklara lite snabbt vad a-/b-/c-kull osv betyder...
2
Svar
38
· Visningar
8 765
·
K
Hundavel & Ras Hej alla glada! :P Jag tänkte att alla ni som äger en hund nu kan lägga in en bild/ett par bilder och lite information om just den...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Klaralove
·
Övr. Hund Japp, 700 år sen man gick bruks, haha:D Men det finns ju tydligen två slags inkallningar, den nyare då hunden svänger runt vid sidan...
Svar
8
· Visningar
1 136
Senast: movi
·
A
Övr. Hund Mina två alaskan huskey var hos en granne ett par kilometer bort och tog två av deras får igår... :-( Vi går här hemma med stor sorg...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 983
Senast: grusholmen
·
Hundhälsa SVT har tydligen köpt in ett nytt program. Jag vet inte med er, men det gör mig fly förbannad i alla fall. Att ta hemlösa hundar, ge...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: Flixon
·
Övr. Hund ger färskfoder el. Barf, hur gör ni när ni ska på semester,ut och vandra o.s.v...?
Svar
7
· Visningar
986
Senast: Melli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Hund som slickar maniskt på en tass