Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har äntligen fastnat för en ras "på riktigt" och har hittat en uppfödare i närheten som jag skulle vilja skicka iväg ett mail till...
Svar
10
· Visningar
1 351
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Funderade lite på vart jag skulle lägga denna då det även handlar om att boka biljett och så. Men kom fram att här borde jag få bra...
2
Svar
29
· Visningar
4 061
Senast: marytwice
·
Övr. Hund Nu när det töat här några dagar och det mesta av snön blir till is och vatten så slår det mig en sak. Det är fruktansvärt många som har...
Svar
12
· Visningar
1 458
Senast: MamaJustify
·
Hundavel & Ras Vi är inne på hund nu efter några års funderande. Men det är ju en djungel med alla olika raser. Jag gillar Jack Russell terriern men...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Brukar surfa runt på uppfödarsidor ibland, kolla in hundarna, planerade kullar osv. Nu har jag verkligen fastnat för en kombination...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 835
Senast: TantAgda
·
K
Övr. Hund Hej hej! Jag har en blandraskille som är född -05. Han är mest schäfer och collie men har lite border i sig. Ofta säger man att...
Svar
16
· Visningar
17 096
Senast: skogsstjrna
·
O
Övr. Hund Skulle vilja se lite bilder på långhåriga schäfrar.Har själv en stor långhårig schäfer hane.:cool:
2 3
Svar
41
· Visningar
32 802
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund "The noblest dog of all dogs is the hot-dog; it feeds the hand that bites it." :D Någon som känner att det finns det något som...
2
Svar
31
· Visningar
4 506
Senast: QueenMarion
·
Övr. Hund Jag letar efter ljus och lykta efter ett foder som min lilla höna ska fungera på. Idag fick jag Eukanuba starkt rekommenderat. Har...
Svar
14
· Visningar
1 384
Övr. Hund för att "få" starta hundpesionat/dagis? Fick höra av ngn att man sen 2008 (tror jag det var)var tvungen att gå ngn kurs,ngn som vet vad...
Svar
1
· Visningar
669
Senast: Miao
·
Hundavel & Ras I min ras har vi en uppfödare som nu annonserar om "Gointervalpar" till salu - dvs blandraser mellan jaktgolden och pointer. Jag...
Svar
7
· Visningar
1 724
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hela familjen har varit i chock den senaste veckan. Vår knappt två åriga Kooiker tik gick från fisk till död på bara några dagar...
2
Svar
35
· Visningar
7 227
Senast: Eohild
·
Övr. Hund Att det ska vara så svårt att vara ärlig, saker och ting kommer ju fram på ett eller annat sätt ändå för det mesta! Jag letar hund...
2
Svar
23
· Visningar
2 951
Övr. Hund Denna tråd faller väl någonstans mitt emellan äldre ungdom och hund, men eftersom problemet gäller hundägarskap postar jag tråden här...
2
Svar
22
· Visningar
2 331
Hundhälsa Om man har gjort ett blodprov för det 4 veckor efter att hunden har börjat halta så hann det bildas antikroppar? Eller skulle man behöva...
Svar
11
· Visningar
1 068
Senast: rahl
·
Hundhälsa Har här hemma en unghund(8mån) som har haltat till och från, och nu blivit röntgad och fått anmärkningar på armbågarna, tyvärr vet jag...
Svar
4
· Visningar
1 314
Senast: ch791022
·
S
Hundavel & Ras Hur mycket tid kräver en valpkull mellan 0-8 veckor? tacksam för svar :)
Svar
9
· Visningar
1 424
Senast: strawberrywhite
·
Övr. Hund jag har en 4 årig blandras tik som jag snart blir galen på! hon gnäller & piper konstant! :( men när jag kommer hem tex så piper hon...
2
Svar
22
· Visningar
8 239
Senast: Tiger06
·
Övr. Hund Använder man benämningen "skäck" på hundar? Såg det i en annons och kan inte komma ihåg att jag sett det förut, men det kanske bara är...
Svar
19
· Visningar
2 670
Senast: Ela
·
Övr. Hund Hur ofta drömmer era hundar? (Så att det är uppenbart vill säga). Grima drömmer varenda gång hon somnar, det är morr, skäll, spring med...
2
Svar
21
· Visningar
9 716
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Malignt melanom?