Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Hundavel & Ras Om något år tänkte jag köpa hus och är så sugen på en till hund. Jag har en medelstor hund sedan tidigare och bor just nu i lägenhet...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 846
Senast: Comatose
·
Övr. Hund Ja jag undrar om det är normalt att en tik juckar VARJE dag på vår hanhund??? D började efter hennes senaste löp... Å hanhunden hade...
Svar
7
· Visningar
3 148
Senast: Nenneh
·
Övr. Hund Börjat planera så smått inför nya familjemedlemmen som flyttar in om ca 10-12veckor:bump: föddes förra fredagen... Har tänkt...
2
Svar
31
· Visningar
7 515
Senast: Nila
·
Hundavel & Ras Är verkligen kass på priser/platser när det gäller hundutställning! Så nu behöver jag eran hjälp!:D vad menas med: JUNKL: 1...
Svar
5
· Visningar
1 524
Senast: Smulis
·
Hundavel & Ras Vi har visserligen pudlar i familjen men jag har alltid varit ett stort fan av vinthundar. I början var det såklert Greyhound, vilket är...
2
Svar
24
· Visningar
6 824
Senast: JECKA
·
Övr. Hund Jag och sambon funderar på att köpa hund i år och jag hoppas kunna få lite råd av alla kunniga Bukare där ute. Sambon och jag har...
2
Svar
36
· Visningar
6 390
Senast: FannyoArre
·
Övr. Hund Ska valpar vara marodörer? :D För enligt några vänner/bekanta/grannar mm, så SKA dom yla och bita sönder när dom lämnas ensamma. Så...
Svar
12
· Visningar
1 449
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Är det nån idé att ge sig på att klicka in en nioåring? Hur går man lämpligast tillväga?
Svar
12
· Visningar
1 615
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Imorgon är det äntligen dags! Jag och Siv ska åka till uppfödaren och testa Siv på fåren. Vi vill se om det är så att hon har något...
Svar
8
· Visningar
1 176
Senast: Narcissa
·
G
Hundhälsa Jag har en omplaceringshund som har haft stora problem med ångest/nervositet. Mycket av detta har försvunnit med ÅR av träning... Är det...
Svar
5
· Visningar
12 223
Senast: Gelatin
·
Hundhälsa Förlåt men bara måste klämma in en mattråd! Har en JRT som altid varit lite kännslig i magen (vete). I somras bytte jag från normal...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Dottern är fodervärd på en liten hund. Ägaren ska ta 2 kullar på tiken sen är hunden dotterns. Min dotter har inte betalt hunden men...
Svar
3
· Visningar
1 664
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Det vore kul att veta hur många det är som har belgare här och varifrån era hundar kommer och vad ni gör med dem :)? Vi har två mallar...
2
Svar
32
· Visningar
7 099
Senast: SannaMark
·
Övr. Hund Var på klubben och fick höra ett uttryck som jag inte hört tidigare: Schäferägare kallar Mallar för IKEA-schäfer. Jag hade ingen aning...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 765
Senast: sussisus
·
Övr. Hund Vad står på programmet såhär en helt vanlig söndag i januari?
2
Svar
39
· Visningar
2 417
Senast: vickis-pajala
·
Hundhälsa I går kväll blev jag en aning nervös över Orvar. Han har som jag tidigare skrivit problem med sin käke, han får inte upp den...
Svar
6
· Visningar
1 575
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Vilken hundras tycker ni bäst om? :) Jag vill skaffa hund i framtiden och personligen vill jag ha en ganska stor, tuff hund...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: misshappydog
·
Övr. Hund Hej, är ny här men vad är ett bättre sätt att göra entré på än att be er gamla rävar om lite råd (och svar på frågor...) :p Nya...
Svar
6
· Visningar
1 866
Senast: Anine
·
Hundhälsa På Kunskapskanalen just nu, pågår till 14.55. Föreläsare som representant från jordbruksverket, biologer, Fredrik Steen, Reino...
Svar
7
· Visningar
1 222
Hundavel & Ras Eller vad säger ni? Är det inte dags för en sådan? Nu har ju vinthundarna sin tråd, RR har sin, pudlarna sin och retrivrarna sin tråd...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 302
Senast: Narcissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka