Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund :love: Mitt nya hundår med min hundfixerade, tågrädda tokstolle till jycke har börjat så bra det bara kan. Kom precis in från en...
Svar
9
· Visningar
1 223
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa :crazy: HJÄLP! Ska försöka fatta mig kort.. Jag har tre hundar, varav två helt plötsligt är väldigt gasiga *kräksmiley*. Det är inga...
2
Svar
27
· Visningar
4 559
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund Alltså...jag slutar aldrig förvånas över vilka konstiga annonser folk lägger ut... Nu är det en söt liten italiensk vinthund på 4 år...
Svar
2
· Visningar
1 153
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Intressant artikel i ATL med tanke på en hel del här inne i minst en annan tråd förespråkade att man skulle hålla hunden i bur inomhus...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
43 551
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Schäferhanen är nu 8 månader och ena testikeln har fortfarande inte vandrat ner, läste att det var från 6 månader om den inte vandrat...
Svar
2
· Visningar
1 631
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Hejsan skriver här i hoppet om att någon ska komma med bra tips! Jag har en liten pudel på 7 månader som är jätte go och söt och som...
Svar
10
· Visningar
4 874
Senast: Jenny1
·
Hundhälsa En Malinois hane 4,5 år gammal, alltid varit frisk och sund innan dessa symptom. 1. flyttade hem till mig i april. magrade av och...
Svar
11
· Visningar
4 247
Senast: Berin
·
Övr. Hund Jag har en uppfattning om hur jag ensamhetstränar en valp som inte har sällskap av annan hund, men nu har jag ju en vuxen hund också...
2
Svar
24
· Visningar
3 412
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa För första gången har jag en hund som känns gammal. :( Brutus har tacklat av under det sen sommaren. Först så var han halt, sen visade...
Svar
13
· Visningar
4 616
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Har fått kontakt med en uppfödare i tjeckien och anmält intresse på valpis som förhoppningsvis föds i mars :bump::bump::bump: (Vill...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 332
Senast: Grana
·
Övr. Hund Vad hade ni rekommenderat för hund till en person med kraven/önskemål som ser ut såhär: - Inte mycket pälsvård, lite finlir...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 885
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Nu när min kära hund klarar dogsmarten utan att ens behöva tänka så köpte jag en ny aktiveringsleksak. Den är av den här modellen...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: vivendi
·
Övr. Hund Hej! Är himla kluven om jag ska ha kvar min älskade vovve eller inte. Problemet är följande: Hon är väldigt fäst vid mig och då menar...
2
Svar
20
· Visningar
2 350
Senast: Raven_
·
Hundavel & Ras Jag blir inte helt klock på skillnaderna i dessa raser. Vad jag läst mig till är Lhasa Apsos mer reserverade och lite "svårare"? än Shih...
Svar
17
· Visningar
12 488
Senast: *tove*
·
M
Övr. Hund Hej. tänkte kolla om några ska ställa ut i Borlänge den 5 feb? Själv ska jag dit och ställa ut min råtta för andra gången.
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Micha
·
Övr. Hund Ett översättningsproblem: vad kallar man det när en spaniel "spetsar" sina hängande öron? Säger man "spetsar öronen" även om dem? På...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Duvan
·
Hundavel & Ras Jag vet hur rasen är allmänt och vad den behöver för att må bra. Men tja man kan skriva att jag är ute efter en liten manual for...
Svar
6
· Visningar
1 545
Senast: Zantha
·
Hundhälsa I höstas upptäckte vi en kväll att vår ena hanhund hade två bulor på ömse sida av "roten" av snoppen. När vi kollade igen tio minuter...
Svar
2
· Visningar
911
Senast: Aliide
·
Hundavel & Ras har ni några tips och råd till mig som har chihuahua hemma. vill ha en större hund åxå, känns lite tryggt här ute på landet. men jag...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: mylisen
·
H
Hundhälsa Har en hanhund på c:a 15 månader som en gång i månaden vaknar mitt i natten och kissar och bajsar mitt på golvet, man ser att han har...
Svar
4
· Visningar
2 618

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Badrumsrenovering - pris?
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

• Problemet med hundsmuggling!
  • Uppdateringstråd 31