Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund tik vid 7 veckor väger 650 gram Mamman: 4 kg 23 cm papillon/chihuahua/dvärpudel Pappan: papillon/chihuahua 1,9 kg 20 cm Hur...
Svar
2
· Visningar
2 790
Senast: Ramona
·
I
Hundavel & Ras Trots min förkärlek till Golden Retrievers, så har jag varit nyfiken på en Staffordshire Bullterrier i nästan två år nu. Men efter att...
2
Svar
26
· Visningar
14 711
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Fortune börjar höra dåligt, vilket märks främst när hon är en bit ifrån mig. Hon är väldigt mattekär, men har aldrig lärt sig det där...
Svar
13
· Visningar
2 394
Övr. Hund Vi har en rottis blandning på snart 8 år, han har alltid varit en väldigt snäll hund och aldrig morrat åt någon i sin familj. Han har...
2
Svar
39
· Visningar
4 856
Senast: Berin
·
Hundhälsa En hund som är under året,tappade lite päls,nu är pälsen på väg igen utan behandling. (vet rek) Är det att skaffa sig problem,eller...
Svar
3
· Visningar
1 393
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jahaa, sheltien är vår första hund, så ni får lov att inte skratta, men hur ofta ska en 7-månaders valp kissa??? Som det är nu så...
Svar
6
· Visningar
8 790
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Vilken ras kommer ni att tänka på som skulle kunna passa om ni läser detta: "kraven" är väl att *den ska klara av att leva och bo...
Svar
5
· Visningar
1 059
Hundavel & Ras Någon som skulle kunna ta sig tiden och förklara skillnaden med Cavalier King Charles Spaniel och King Charles Spaniel? (förutom...
Svar
4
· Visningar
1 429
P
Övr. Hund JAG BLI GALEN PÅ DEN LILLA :devil:!!! Snabb fakta; Malinois tik, 8 månader. Förljer med till stallet nästan varje dag där hon tränas...
2
Svar
21
· Visningar
5 487
Senast: NataliTM
·
Hundavel & Ras Usch, idag blev jag verkligen upprörd av vad en person sa till mig. I ett andetag sa han "vi ska para vår tik" och i nästa "det är så...
Svar
14
· Visningar
2 142
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Min 4-åriga hanhund har fått något som liknar ett födelsemärke på sidan av magen. Det har vuxit under kanske en månad och är nu lite...
Svar
6
· Visningar
8 853
Senast: Melli
·
Övr. Hund Min 5-åriga tik har den senaste veckan börjat tugga sönder massa saker för oss bla. pusselbitar, strumpor, vantar och skor. Hon har...
Svar
10
· Visningar
1 602
Senast: Melli
·
Hundträning Ja, frågan lyder som i rubriken ;) Jag tränar för fullt inför tävlingsdebuten och tänkte börja med ställande under gång snart, men har...
Svar
10
· Visningar
1 415
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag valde att byta hundfoder från Doggy Proffessional Extra till Standardt för ungefär 2 månader sedan. Hundarna mådde bra av Doggyn...
2
Svar
21
· Visningar
4 064
Senast: Varmblod90
·
L
Övr. Hund Jag har tänkt att min tik ska få börja dra kedjor på vissa promenader.. Allt från 5kg och uppåt är mycket intressant. Man ska ju börja...
Svar
3
· Visningar
1 214
Senast: LillJay
·
Hundhälsa Jättedum fråga men min hund har magsjuka och fastar. Men vad räkas som fasta egentligen? Är det bara vatten eller vätskeersättning i...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: Lotus
·
Hundhälsa Min lilla hanhunds ögon rinner ständigt och de blir ju som röda märken runt ögon också och jag gör allt i min makt för att ögonen ska...
Svar
16
· Visningar
25 371
Senast: EmelieR
·
L
Hundavel & Ras Jag har anonymt nick för att inte hänga ut någon person. Ponera att en person har en liten blandrashane ca 30 cm i mkh och 8 kg som...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
15 907
Senast: Jenka
·
I
Övr. Hund Har en hanhund på ca 16 månader som precis har kommit på grejen med att lyfta på benet när han kissar. Han har tidigare varit väldigt...
Svar
6
· Visningar
869
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Vad kallas färgen denna amstaff har?
Svar
7
· Visningar
4 582

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka