Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund http://s90.photobucket.com/albums/k245/mrs_scabtree/?action=view&current=ianstad002.mp4 :angel:
2
Svar
25
· Visningar
2 691
Senast: Mirre
·
Hundavel & Ras Andra tråden idag. Håll i hatten! :D Har varit in till vet med min yngsta hund idag pga rinnande ögon. "Domen" blev distichiasis...
Svar
0
· Visningar
2 643
Senast: aneeette
·
Övr. Hund ....här har ni en karamell att suga på! http://www.youtube.com/watch?v=D2FX9rviEhw
Svar
4
· Visningar
952
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Funderar fram och tillbaka över det där med hundras, och som det känns just nu kan jag inte riktigt kom på något vettigt alternativ till...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
9 893
Övr. Hund Jag känner mig verkligen lite maktlös här. Min schäfer skäller som en galning i bilen när han ser andra hundar. Och jag vet inte vad jag...
Svar
11
· Visningar
8 821
Senast: Satis
·
Övr. Hund Jag har en två årig omplacering som inte ägarna har klarat av pga okunskap! Mitt problem med honom är när han hoppar å leker med...
Svar
12
· Visningar
1 238
Senast: Raderad medlem 19815
·
Hundavel & Ras jag har en mittelspitz tik på snart 2 år,född i mars 09. jag vill ta valpar på henne någon gång men de är några saker jag undrar före...
Svar
7
· Visningar
1 284
Senast: alltidhvit
·
Övr. Hund I går gick min (icke hundvana) mamma ut med Phu, som förresten fyller 1år i dag (:love:). Då kommer två lösa hundar springande från...
Svar
4
· Visningar
1 107
Senast: mathilhill
·
Övr. Hund Har några frågor som jag är övertygad om att nån här på buke säkert kan ha koll på :) Går i tankar om att importera valp från Norge...
Svar
2
· Visningar
1 325
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag har tänkt börja dra så smått med min hund och har börjat kolla på selar. Vi har visserligen 2 selar, men dom kan vara 40 år gamla...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Nila
·
Hundhälsa Någon mer härinne som bidragit med blod och skrapprov från sin hund till forskningen om Demodex som Susanne Åhman och Kerstin Bergwall...
Svar
3
· Visningar
1 528
M
Övr. Hund Jag har kommit fram till en lösning så jag slipper vara hundlös helt och håller. Jag kan agera extramatte :idea: Jag har lusletat...
Svar
4
· Visningar
1 184
Senast: Mirela
·
  • Låst
Övr. Hund In med dagsfärska bilder på era hundar! Ohh so smart Akilles...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Fördelar, nackdelar? Främst nackdelarna jag är intresserad av... Och om man blir begränsad med hunden på nåt sätt? (ja att den inte...
Svar
13
· Visningar
1 314
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Oki så här ligger det till. Chefen har för ca en månad sen skaffat en ny (vuxen)hund (A). Sen innan har han en äldre hund (S). Sen a...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: Aliil
·
G
Övr. Hund Som rubriken säger är jag ute efter ett bra köpesavtal för hund med plats för egna klausuler. Någon som vet om något bra eller är det...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: Zqathan
·
S
Övr. Hund Vi planerar att uppgradera vår lilla flock med en tvättäkta sänghund av mindre format. De två stora raggisarna får inte sova i sängar...
Svar
13
· Visningar
1 773
Senast: salander
·
Övr. Hund Fick tips i en annan tråd (utmaningstråden) att jag skulle shejpa min hund så han öppnar sig ännu mer o testar olika beteenden mer än...
Svar
14
· Visningar
2 028
Senast: Lyan
·
Övr. Hund På morgonrundan fick min stackars Boss inte kissa ostört....från luften attackerade det en skata som gång efter gång tog sats o flög ner...
Svar
2
· Visningar
980
Senast: Dentaku
·
R
Övr. Hund Min Jack Russel-kille, 5 år och jag var på lydnadskurs i går (andra gången) läraren ville visa gruppen hur man kunde fläka upp klorna...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 328
Senast: SannaMark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka