Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har en schäfertik på 5 år som har blivit så trött å hängig inne...hon fäller mycket päls för tillfället å jag undrar om det har nåt med...
Svar
0
· Visningar
708
Senast: _Aldís_
·
Övr. Hund Efter min gnälltråd på ÄU känner jag att jag vill komma med nåt positivt också. Har fått loss lite extra slantar så nu ska jag och...
Svar
2
· Visningar
973
Hundhälsa Hon känns lite nertryckt av allt. Jag frågade om råd för något år sedan då vi gjort en biopsi och fått reda på att hon är autimmun mot...
2
Svar
23
· Visningar
4 606
Senast: EmelieR
·
Hundhälsa Jag ska till veterinär, men behöver mer information först. Min hund har åkt in och ut hos veterinären en del, inte för att hon varit...
2
Svar
26
· Visningar
11 737
Senast: Turali
·
Hundhälsa I sommar ska min Dvärgschnauzer Nova gå MT om allt går som planerat men måste ju då göra HD röntgen innan. Detta är ju inget vi brukar...
Svar
15
· Visningar
1 574
Hundhälsa Nu har de äntligen hittat felet på min hunds ben! Efter 3-4djursjukhus, minst 8 olika veterinärer (och förmodligen lika många...
Svar
0
· Visningar
1 200
Senast: Mayalv
·
P
Hundavel & Ras Jag läste i brukshunden att chodský pes (dvärg schäfer.. eller aa 50 cm) blivit en godkänd ras i sverige! :love:
2 3
Svar
48
· Visningar
17 616
Senast: muppia
·
Övr. Hund Ja jag ska ställa ut Nasti nu den 13 feb å jag börjar bli så nervös :o Är det någon som har några bra tips man ska tänka på när man...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag är tacksam för att det finns så underbara människor inom hundvärlden som det finns :love: :bow: Sedan är jag också tacksam för...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 361
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Måste bara skriva av mig, sambon miste igårkväll sin jaktkamrat och jag en underbar familjemedlem.. Vila i frid!! :love: :cry:
Svar
8
· Visningar
1 201
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Min hane fick igår problem kisseriet, kissade blod och hade försökte till slut kissa men det kom endast lite blod. Div undersökningar...
2
Svar
28
· Visningar
20 531
Senast: ch791022
·
Hundavel & Ras Vi använde våran egen tik för en kull för drygt ett år sedan. Hon HD-röntgades (B), ögonlystes(u.a) och kollades igenom allmänt inför...
Svar
8
· Visningar
2 219
Senast: Anna_Lillen
·
Hundträning Ja, hur gör man egentligen, om man vill börja träna på någon klubb och kanske hitta något träningssällskap? Jag har aldrig tränat på...
Svar
9
· Visningar
1 312
Senast: movi
·
A
Hundhälsa Detta är vår första hund så jag vill gärna ha lite input om vad som egentligen är normalt. Jag ska försöka beskriva vår hund och dess...
2
Svar
20
· Visningar
2 390
Senast: Jenka
·
I
Hundavel & Ras Vill ställa ut unghunden nu till våren men är riktigt grön på detta och undrar vart man kan hitta utställningar? Räcker det att vara...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: isse
·
S
Övr. Hund Jag har en liten tollare på nu 5 månader. När vi är ute och promenerar så tar jag lite tid först för nosande och sånt. Men sen skulle...
Svar
4
· Visningar
1 014
·
M
Hundavel & Ras Jag vill att min Sheltie ska bli pappa. Jag har planerat det ett tag men tiden gick fort och jag vet inte hur jag ska göra? Bör man...
Svar
4
· Visningar
1 083
·
Övr. Hund En importfråga till, sorry folks :o Bara undrar hur lång tid det tagit för er att få tillbaka stamtavlorna dvs få hundens nya reg-nr...
Svar
3
· Visningar
975
Senast: Bebben
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=ysKAVyXi0J4&feature=related ...när(om) ni är iväg en längre tid
2
Svar
20
· Visningar
2 982
Senast: Migo
·
D
Övr. Hund Hittade den här videon på Youtube http://www.youtube.com/watch?v=kxDYUkbIv7M Där de använder en beagle.. Jag har själv beagle...
Svar
4
· Visningar
1 156
Senast: Bewildered
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka