Tacksamhetstråden

Sv: Tacksamhetstråden

(Jag har bytt namn från Lilljessicah till Vildarna om någon undrar varför jag tar åt mig äran, fniss.)

Jag måste också nämna, utan att bli sentimental:p, att jag är så otroligt tacksam att jag har lärt känna lilljessicah genom buke. Vi har ännu inte träffats men hon ger mig varje dag så himla mycket feedback och stöd- både i hundträning men även i livet. Du är verkligen en fantastisk vän, jag kan knappt fatta att vi snart har pratat i två år utan att ens ha träffats :rofl:

Åh, jag blir helt rörd. Tack för att du finns vännen. :love:

Jag själv är tacksam för mycket; först och främst mina underbara hundar, som står vid min sida i vått och torrt - men också alla fina valpköpare och vänner som jag fått genom hundarna, en av dem är lilljessicah här på Buke :love:

Jag kunde inte ha fått en bättre uppfödare, eller hund för den delen. :love:

Idag är jag återigen så oändligt tacksam över göteborgs djurklinik! De har ett oändligt tålamod mig och mina hundar och lyckas alltid peta in en tid när man ringer i panik.
De är guld värt att ha en klinik som vet hur hunden är och som är så hjälpsamma.

Vad jag är tacksam över? Näääästan en dum fråga, jag har ju en sån här som ligger och sover i min säng just nu:

phu-i-sn-word-134_130293313.jpg

:love:

Men också:
  • Att jag bor på ett ställe där det finns massor av kurser man kan gå, så att jag kan få lära mig mer!
  • Att Bunke finns så att jag kan läsa och ta del av massa duktiga människors tankar och åsikter!
  • Att det är så himla kul att ha hund, och att jag "ramlade in" i det här intresset :D;)

KL

Jag vill tacka min aunderbara föräldrar som alltid har stöttat mig (både inom och utanför hundvärlden)!

Min träningsgrupp som lägger ner mycket tid, kunskap och är ärliga mot mig och min "skräpjycke"!

Bewan och hennes mamma! Som fanns för mig igår när jag egentligen inte orkade prata hund, men ändå fick mig att göra det och fick mig att må bättre!

Swat, som har hjälpt mig mycket och fortfarande gör sitt bästa för att stötta mig i mitt hundägande som "grön" i brukshundsvärlden!

Sist men inte minst, Hazel! Som kanske inte alltid varit hundfrälst men som kom över till den mörka sidan, antagligen pga av kakorna ;)
Du ställer alltid upp och lyssnar, både inom och utom hunsfären om ALLT!

KL

Jag kom på att jag givetvis till tacka buke som fört ihop mig med mina fantastiska vänner Priscilla och Confetti! :love:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 520
Senast: Kajsalisa
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
947
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 732
Senast: s957
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 751
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Problemet med hundsmuggling!