Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Någon som har dessa raser och kan berätta lite? Börjar med Bichonen:D Hur aktiva är dem? Hur är det med pälsvård...
Svar
5
· Visningar
1 722
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Så jag anmälde mig till en helgkurs... 32 mil bort. Vet inte sist när jag var på kurs, ja nån gång på stenåldern! Nu håller vi på...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: HD
·
Övr. Hund Någon som har tips på hur man bäst och billigast bor med (en) hund två nätter i närheten av Örebro? Lillskiten ska på valpläger:D
Svar
3
· Visningar
2 991
Senast: paradox
·
Svar
0
· Visningar
128
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund Har ju mina två bc tikar som jag arbetar med. Ibland trillar det in en juorhund/omplaceringshund men de brukar inte stanna så länge...
Svar
4
· Visningar
1 048
Senast: frazze
·
Hundhälsa Jag har en blandrashane som fyller ett år i februari. När jag valde honom ur kullen så var han en typisk "mittimellan"-valp, inte bland...
Svar
8
· Visningar
1 288
Senast: Rialavargen
·
Övr. Hund Hur skulle alla ni kloka bukemänniskor :bow: :bow: tänka kring att introducera en lite äldre valp för sin nya flock på två äldre hundar...
Svar
7
· Visningar
1 281
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Snubblade över denna annons: http://www.blocket.se/sodermanland/Hund_31937373.htm?ca=10&w=3 Annonstext: "blandras mellan gårdhund...
Svar
13
· Visningar
1 786
Senast: Got2Be
·
Övr. Hund Jag har ett ganska stort problem med min viting. Apportering. Med tanke på att vi precis har kommit igång med tävlandet i lydnaden så...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 985
Senast: simba_112
·
Hundhälsa Jag har en omplaceringshund sedan ett par månader tillbaka. När han kom var han mager, tom. ryggraden stack upp, ägaren sa att han varit...
Svar
14
· Visningar
7 851
Senast: _MickiZ
·
Hundavel & Ras Jaha... Då går jag så här och tittar och tittar :D Letar efter små detaljer som kan ge en liten vink om huruvida parningarna tagit...
Svar
9
· Visningar
4 804
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Har planer på att köpa en tygbur till hunden (till träning och tävling), men vilken storlek bör den vara i? Hunden är 37 cm hög...
Svar
9
· Visningar
2 802
Senast: Vovzing
·
Övr. Hund Har en granne med liten hund som drar o drar så flåsandet hörs över kvarteret, och damen är ganska vän så att säga ifrån tar tydligen...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 405
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Vid vilken ålder kan valpen hänga med på en 45-60 minuters promenad? (differentiera gärna svaret för liten, mellanstor, stor ras)...
Svar
13
· Visningar
9 035
Senast: Vicks
·
Övr. Hund Jag behöver alla tips och råd jag kan få nu! Jag har en blandras tik på snart 2 år som vi haft sen hon var 8 veckor vi har alltid haft...
2
Svar
33
· Visningar
3 787
Senast: Dalmas
·
Övr. Hund Vi har köpt en ny bil och ska därför också köpa ny bil. Är inställd på MIMs dubbelbur XXL. Har tänkt att köpa på Djurmagazinet, i...
2
Svar
22
· Visningar
3 544
Senast: Berin
·
Övr. Hund I vår familj är vi ganska noga när vi handlar mat. Vi köper bara svenskt kött för vi tycker att förhållanden i djurhållningen är...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 327
Senast: MrsScabtree
·
Hundavel & Ras En ras som är liten till mellan i storlek, kort eller strävhår, stå-öron. Ingen jakt. Eller åtminstone inte mycket, hellre mer åt...
Svar
16
· Visningar
1 417
Senast: Eohild
·
Hundhälsa eller ja.. jag vet inte om det är plast, men har alltid trott att det är det :o byrackan lyckades få tag i en liten bit falukorv med...
Svar
3
· Visningar
5 812
Senast: Arrows
·
Övr. Hund Hur man räknar ut en foderstat till häst vet jag ju men hur funkar det till hund? Vi kommer ju skaffa hund, nån gång, och vill ju då...
Svar
3
· Visningar
1 765
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka