MIM Variocage - i butik eller beställning?

Sv: MIM Variocage - i butik eller beställning?

Ärligt talat så önskar jag att jag hade betalat de där 500 kr. Det hade varit värt det. Nu står jag här med en ihopbygd bur men som inte riktigt ser rätt ut.. Suck!

taket sluttar inte, den ser ut som på bildrena från företaget, det är en small dubbelbur, grinarna går igen utan problem, eller det knävd lite teknik för att få in låsdelen när man stämgt grinden.

Jag har en XXL i en V70 och jag monterade ihop den på verandan och med två personer var den inte svår att bära till bilen. Vi ställde in den utan att skruva fast de svarta rattarna. Justerade storleken (testa att det går att stänga bakluckan). Lyfte ur den och fixerade storleken. Mina dörrar är inte tröga eller svårstängda och ingenting på dem tar emot. Om du vill kan jag fota den och skicka bilderna med e-mail.

Liknande trådar

Äldre Säkert en gammal text iom att 50-öringar finns omnämnt- men ack så aktuell.... "En dag i staden. Jag är sugen på kaffe kände jag en...
Svar
3
· Visningar
1 525
Senast: Mia_R
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 840
Hundhälsa Min rottis är nu 14 månader, hon har ätit ProPlan puppy robust fram till förra månaden då jag började ge ProPlan adult robust. Jag har...
Svar
8
· Visningar
4 051
Senast: ch791022
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 491
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka