Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ärligt talat så önskar jag att jag hade betalat de där 500 kr. Det hade varit värt det. Nu står jag här med en ihopbygd bur men som inte riktigt ser rätt ut.. Suck!
taket sluttar inte, den ser ut som på bildrena från företaget, det är en small dubbelbur, grinarna går igen utan problem, eller det knävd lite teknik för att få in låsdelen när man stämgt grinden.
Jag har en XXL i en V70 och jag monterade ihop den på verandan och med två personer var den inte svår att bära till bilen. Vi ställde in den utan att skruva fast de svarta rattarna. Justerade storleken (testa att det går att stänga bakluckan). Lyfte ur den och fixerade storleken. Mina dörrar är inte tröga eller svårstängda och ingenting på dem tar emot. Om du vill kan jag fota den och skicka bilderna med e-mail.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.