Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund På begäran av Berin får jag lov att presentera vår lille svarting, en schäfer på dryga 3 månader! (och för att väga upp alla...
2
Svar
30
· Visningar
3 121
Senast: Flixon
·
Hundhälsa Hejsan! Tänkte fråga er om ni har några råd och tips på hur vi kan fixa vårt problem med vår ena hund. Vi har två han hundar...
Svar
0
· Visningar
789
Senast: Adelente
·
Hundavel & Ras Nu gäller detta i Finland och jag förstår om det inte är speciellt lätt att svara på men det är alltid värt ett försök. 7 valpar i...
Svar
1
· Visningar
1 093
Senast: misshappydog
·
Övr. Hund Vi ska bli med valp om några månader, och eftersom jag är hästmänniska som lägger ned en stor del av min fritid med pållarna vill jag...
Svar
10
· Visningar
1 501
Senast: Amk
·
Hundavel & Ras vill ha en till vovve, har min blandras tik (labrador+ bordercollie/schäfer) som behöver mycket stimulans och aktivering. Och att ha en...
2
Svar
30
· Visningar
3 172
Senast: aneeette
·
B
Hundhälsa Har en schäfer på 6 år,en tik som är väldigt matfixerad. Problemet är bara att hon äter även upp sin egen bajs när hon gjort den, äter...
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: Nila
·
Hundhälsa Har precis fått reda på att min ena hund visar positivt för inomhuskvalster. Fick rådet av en vän att byta foder då det bildas kvalster...
2
Svar
33
· Visningar
7 592
Senast: Berin
·
E
Övr. Hund Har blivit förälskad i fåren på jobbet och råkar ha en renvallare (finsk lapphund), så det där med fårvallning verkar otroligt spännande...
Svar
3
· Visningar
1 072
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Min whippetvalp är ofta lite lös i magen och fiser rätt illa. Hon äter för närvarande Nutra nuggets puppy. Det verkar vara ett bra...
Svar
8
· Visningar
2 123
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Det är jag det. Jag ställer krav på mina hundar men lyckas inte leva upp till dem själv. Jag har tre väldigt olika hundar i olika åldrar...
Svar
4
· Visningar
1 683
Senast: Lejonelle
·
S
Hundhälsa Hej Jag vill bli av med tortfoder och är interesserad i barf-mat. Jag har kollad en hel del på nättet, men undrar... Ibland läser...
Svar
4
· Visningar
2 794
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag vet att det finns många bild trådar här men eftersom jag är ny medlem så vill jag prova på att göra en egen å se vart den kommer...
Svar
9
· Visningar
1 227
Senast: MiiaLi
·
Hundavel & Ras Ja, något så ovanligt som en rastråd… :angel: Jag är hur kär som helst i min jack russel, han känns verkligen helt rätt för mig. Men...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 072
Senast: Hoppelhase
·
L
Övr. Hund Hur långt eller ska man gå med sin 5 månaders valp (Borzoi) som växer fort och kommer bli välldigt stor som hane, jag har tagit det...
Svar
4
· Visningar
1 125
Senast: leva11
·
G
Hundavel & Ras Hej Tänkte se här om det finns någon som kanske vet vad "felet" kan vara.. Jag ska para min hane, detta är en planerad parning...
Svar
12
· Visningar
12 198
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Hej jo det är så att jag har en hund på strax över 1 år. han är min första egna hund, han är helt underbar, har allt jag vill ha hos...
Svar
8
· Visningar
6 760
Senast: SisterOmega
·
Hundhälsa Som rubriken lyder så har jag funderingar på att kastrera min jack russel hane. Han är nu 7 mån och jag har börjat och fundera på när...
2
Svar
29
· Visningar
6 376
Senast: mian
·
J
Övr. Hund En bekant till mig sålde en hund i går, och den informationen hon hade igår är helt annorlunda idag vilket gör att hon ångrar sig...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 495
Senast: jollan
·
N
Hundavel & Ras Hej! Jag kikar runt lite på hundraser i spannet 30-45 cm i mkh. som är glada och alerta, lyhörda och lättlärda osv,, - allmänt trevliga...
Svar
9
· Visningar
2 818
Senast: Nillah
·
Övr. Hund Jag fick den dumma idén (det är ju inte det, men just nu känns det så) att köpa en bilbur för att min hund ska åka säkert. Jag förstod...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 475
Senast: Nila
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka