Ny buke-valp!

Sv: Ny buke-valp!

HAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!:rofl::rofl:
Jag dog där lite alltså, jäkla hundar(valpskrälle i det här fallet) som inte fattar när de ska hålla sig låååångt borta! :rofl:

alltid kul man kan glädja nån! :devil: fast jag kunde inte heller låta bli att skratta åt lilleman, speciellt inte när han höll sambos fot i ett fast grepp samtidigt som han tittade uppkäftigt på oss..!

Gläd dig åt att de aldrig behöver bli ligister. Min schäfer har aldrig gnagt sönder något, aldrig haft problem med att vara ensam, aldrig snott mat "så att det stör". Någon gång har väl tungan blivit lång och landat i nån sås eller så, men jag skulle kunna låsa in henne i hundgodisförrådet på jobbet och allt skulle vara kvar när jag kom tillbaka...

Det är schäfer man skulle skaffat sig alltså. Schnauzertokan i det här hemmet är numera ok i möblerade rum och då är hon 22 månader.

Vad roligt att det finns solskenshistorier. :love:

VÄLDIGT VÄLDIGT söt valp, btw. Jag är särskilt svag för svarta schäfrar! :love: :love:
Lycka till med honom!

Senast ändrad:

tack! :)

kl

här kommer lite nytagna bilder från imorse, lilleman är inte riktigt så liten längre! (och båda öronen står!)

167503_10150386636150061_574120060_17168621_4026877_n.jpg

såhär såg det ut nästan hela promenaden.. jag är glad att "storasyster" står ut!

169015_10150386636220061_574120060_17168624_6426945_n.jpg

168711_10150386636280061_574120060_17168627_1358630_n.jpg

how's that for crazy eyes? ;)

181507_10150386636330061_574120060_17168629_3652433_n.jpg

nu rör den sig igen den där jäkla svansen... (han är inte kompis med sin svans riktigt. igår tillbringade han en halvtimme med att rulla runt i soffan, morra och bita på svansen..)

Haha, vad roligt med svansen :rofl:

Vad snygg han har blivit :love:

Men var har ni all snö :eek:
Är det så där bart hos dig, vill också har barmark :mad:

haha ja han är helknäpp med svansen just nu :p

tack! :)

snön försvann för några veckor sen, det mesta av den. nu är det bara lite snöhögar kvar, såååå skönt!!

Så underbart fiiiiiin! Vill ha! Skulle passa perfekt i min flock. Så när han har bitit er i fötterna och massakerat soffan; ring!!!! ;)

linafina - precis som Nikkis säger så är det Q-kullen från Sniffer's, Eric von der Schnapstanne och Kustmarkens Cobra. Det är vår andra hund från Sniffer's, eller egentligen 3e om man räknar en kille vi hade på prov förra sommaren. så vi har hunnit med C-kull, I-kull och nu Q!

Vad trevligt, sniffers har fått fram många fina hundar. Vad blir det av den här söta saken i framtiden? Några särskilda planer?

ja framför allt är de himla trevliga och bra att ha och göra med tycker vi!
planerna är att husse ska tävla med lillen, främst i spår. kanske lite skydd också för skojs skull! till en början letade vi efter en vuxen hund som kunde gå i tjänst som väktarhund (därför hade vi herren från C-kullen på prov) men det var inte helt lätt att hitta.. så eftersom sambon inte tänkt jobba som väktare hela livet ;) så är tanken tävlingshund!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka