Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!
Jag dog där lite alltså, jäkla hundar(valpskrälle i det här fallet) som inte fattar när de ska hålla sig låååångt borta!![]()
Eric von der Schnapstanne och Kustmarkens Cobra.
Gläd dig åt att de aldrig behöver bli ligister. Min schäfer har aldrig gnagt sönder något, aldrig haft problem med att vara ensam, aldrig snott mat "så att det stör". Någon gång har väl tungan blivit lång och landat i nån sås eller så, men jag skulle kunna låsa in henne i hundgodisförrådet på jobbet och allt skulle vara kvar när jag kom tillbaka...
Nikkis och Lejonelle - han var ganska billig en stund igår när han satte sina vassa valptänder i både min och husses fot när vi skulle... mysa..![]()
linafina - precis som Nikkis säger så är det Q-kullen från Sniffer's, Eric von der Schnapstanne och Kustmarkens Cobra. Det är vår andra hund från Sniffer's, eller egentligen 3e om man räknar en kille vi hade på prov förra sommaren. så vi har hunnit med C-kull, I-kull och nu Q!