Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Hundhälsa Vår ena hund ska genomgå en höftledsoperation om några månader och få ett implantat och jag är så intresserad av att höra om andra...
Svar
0
· Visningar
1 168
Senast: Agata
·
Hundhälsa Kan säga först och främst att vi sitter och väntar på att veterinären ska ringa upp då hon av någon anledning inte kommit till kliniken...
Svar
10
· Visningar
6 143
Hundhälsa Hejsan! Vi har en liten münsterländer på 6 år, som är hur underbar som helst. Hon har aldrig visat aggrisivitet mot människor eller...
Svar
6
· Visningar
2 969
F
Hundavel & Ras Jag har fått erbjudande ikväll att ta över en 4-årig samojed hanne. Han har, vad jag vet, bara varit sällskapshund å gått på enstaka...
Svar
6
· Visningar
1 642
Hundhälsa Har under senare tid stött på folk som blivit väldigt upprörda när jag nämt ordet hund och hundgård i samma mening. Och nu senast läste...
2
Svar
30
· Visningar
14 377
Övr. Hund Har en GD som har lärt sig att öppna dörrar. Hon lärde sig det utav en annan hund när hon precis kommit till mig. Det blir fult på...
Svar
3
· Visningar
1 530
Senast: Lager
·
Övr. Hund Har ett litet problem med min hund, jag har med henne på jobbet, och det går bara fint förutom lite småsaker. För det första, när...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: movi
·
Övr. Hund Sitter och spånar om semestern och behöver lite idéer. Har ni någon favoritort/stad, kanske med något att göra för hunden eller...
Svar
5
· Visningar
1 251
Senast: sussisus
·
Hundhälsa Våran lilla kille äter dåligt tycker jag,får i sig kanske hälften av vad han ska äta.. :crazy: Han är inte mager,men skulle vilja ha...
Svar
14
· Visningar
3 095
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Min 6-mån valp har fått för vana att väcka mig 4-5 gånger varje natt, han kommer upphoppandes med frambenen och vill pussas lite och sen...
Svar
17
· Visningar
2 833
Senast: Disen
·
Övr. Hund Jag ha nu när orken börjat vända mer bestämt mig att det där med att skita i andra hundar, oavsätt om dom ser läskiga ut eller ej, skall...
Svar
15
· Visningar
2 619
Senast: SisterOmega
·
Övr. Hund Vi har lagt märke till ett ganska nytt beteende hos Billy, han började med det någon gångunder hösten: Han lägger och trycker sin hals...
2
Svar
28
· Visningar
3 522
Övr. Hund Jag vet, det kryllar av trådar om namn.. Men jag vill ändå ha förslag :D Vår förhoppningsvis blivande uppfödare vill hitta de...
Svar
8
· Visningar
1 356
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Min "lilla" donna har kommit på en ny grej i sin kamp för att slippa tikskyddet vid löp ... Hon slickar sönder och äter upp ( tror vi...
Svar
12
· Visningar
3 029
Senast: em-pirre
·
E
Hundhälsa Min Whippettik på 1 år har börjat bajsa inne hos folk som vi hälsar på. Särskilt två familjer som vi ofta besöker. Det går blixtsnabbt...
Svar
4
· Visningar
1 657
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Nästa hund jag skaffar mig ska vara en stor hund har jag sagt. Min chihuahua har två tikvalpar som är 2 veckor gamla nu och jag står i...
2
Svar
35
· Visningar
6 643
Senast: Pali
·
M
Hundhälsa Hur var dem första symtomen , hur mådde eran hund fram tills Levaxinet började fungera bra , blev er hund helt återställd , har ni...
Svar
15
· Visningar
11 743
Senast: Boerperd
·
Hundhälsa Hej hej. Nu har jag letat runt på internet men hittar inte direkt svaret jag söker så jag hoppas ni kan hjälpa mig. Hur många dagar...
Svar
5
· Visningar
1 311
Senast: hjarterdam
·
Övr. Hund Jag ska kanske åka till Slovakien till min far och vara där i en månad, och skulle gärna vilja ha med mig vovven. Jag har varit inne på...
Svar
5
· Visningar
2 609
Övr. Hund Nu vet jag inte om jag la denna tråden rätt men annars får ni gärna flytta den. Jag ska göra ett arbete i skolan i Ekologi och då ska...
Svar
0
· Visningar
739
Senast: Julienne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka