Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Camaro ska röntgas 8,30 imorgon. Det är ju fastande mage som gäller, jag antar att det betyder att hon kan äta kvällsmat idag men ingen...
2
Svar
22
· Visningar
7 123
Övr. Hund 11 hundar på kursen, 10 av dom skiter han fullständigt i, eller jag kan fånga hans intresse till mig, dessa är inte så intressanta...
Svar
7
· Visningar
1 190
Senast: movi
·
Övr. Hund Hej alla! Jag har börjat få problem med min hund, det är litet men jag vill lösa det innan det blir stort. Han är en treårig okastrerad...
Svar
16
· Visningar
4 086
Senast: Ace
·
Hundhälsa Jag måste fråga er om det ena är bättre än det andra vad det gäller torkade oxöron el grisöron till vovvar. Nån sa oxöron är bättre. Men...
Svar
6
· Visningar
3 750
Hundhälsa Så har vår kära lilla madam blivit sjuk. Hade med henne till stallet igår förmiddag. Då visade hon inget alls! Glad och sprang och...
Svar
18
· Visningar
11 818
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Siv har äntligen börjat löpa (jag var lite orolig för hon var rätt sen) och jag tycker än så länge hon verkar helt opåverkad. Hur har...
Svar
10
· Visningar
1 514
Senast: Sablar22
·
Hundhälsa Jag har en dobermann tik på 6 år som för snart tre veckor sen fick diagnosen dilaterad kardiomyopati, en hjärtsviktsjukdom.:cry: Hela...
Svar
1
· Visningar
2 689
Senast: Smulis
·
Hundhälsa Gick ut vid 11 i förmiddags och tänkte ta en tur i de vindstilla underbara plusgraderna med sol! Ser en granne med sin amstaffmix som...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 176
Senast: paradiset
·
Ï
Övr. Hund Hej! Ni som har hund och sedan fått en bebis, hur har det gått? Vi har en tik på 2 år som är otroligt pigg och glad, älskar alla...
Svar
19
· Visningar
1 679
Senast: Swat
·
Övr. Hund Har en gammal vovve som inte hör så mycket men för övrigt är väldigt pigg och tycker det är roligt att lära sig saker :) Dock har jag...
Svar
4
· Visningar
892
Senast: Ace
·
Hundhälsa Det handlar om en långhårig schäferhane som är 2 år gammal. I familjen finns ytterligare en schäferhane samt 2 shäfertikar. Vi...
Svar
6
· Visningar
1 366
Senast: Viggen
·
Hundhälsa I lördags kväll så började vår hund kräkas och hosta. Under natten övergick det till bara hostningar och det har blivit bättre hela...
Svar
5
· Visningar
2 643
Senast: MaRomer
·
Hundavel & Ras Har tänkt på detta länge men då vi mkt sällan gjorde det på kliniken där jag jobbade blev det aldrig av att jag tänkte på det då men nu...
2
Svar
27
· Visningar
11 746
Senast: Lenis
·
D
Övr. Hund När jag o mannen gick sista runda med hundarna i går (vi har fyra st små hundar) kommer det ett par gående i mörkret med sina två små...
Svar
10
· Visningar
1 823
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Hur transporterar ni dem? Jag får hem min kelpievalp om drygt sex veckor och måste komma på en bra lösning till bilen. Jag har en v70...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 669
Senast: Ceta
·
Övr. Hund Är enbent se´n ett par veckoroch har svårt att ta mig ut öht:mad: Får hjälp med promenader av hundarna men inte så mycket aktivering...
Svar
4
· Visningar
912
Senast: Hoppelhase
·
T
Hundhälsa Jag misstänker att min hund har fått kennelhosta. Jag har även en till hund som jag inte märkt några symtom på alls. Jag förstår att...
Svar
10
· Visningar
6 136
Hundhälsa Hejsan! Jag har en underbar korthårigcolliehane som är kryptokid. Vi bestämde oss för en tid sedan att kastrera honom eftersom...
Svar
5
· Visningar
9 813
Hundavel & Ras Vi planerar eventuellt att skaffa en till hund som lite sällskap till den hunden vi redan har (en otroligt lugn jackrussel tik på 11...
Svar
17
· Visningar
8 218
Senast: Springer
·
N
Övr. Hund Jag har en lånehund som inte riktigt gör som jag vill när han är lös. Att han inte är min egen hund och jag bara har honom hos mig...
2
Svar
25
· Visningar
2 943
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka