Fastande mage och röntgen!

Sv: Fastande mage och röntgen!

Tidigare var det så att de digitala bilderna skickades till ett ställe först som skrev ut plåtarna och dessa i sin tur sedan skickade in dem till skk = tog längre tid, men nu ska plåtarna visst kunna skickas direkt till skk = går snabbt :)

Aha! Då är det säkert så att "min" veterinär inte riktigt har koll på vad denna ändring betyder.. :)

Jag röntgade på förmiddagen den 1:a februari och resultatet låg ute på hunddata den 3:e. Pappersintyget kom också den 3:e. De tog betalt för avläsningen redan på kliniken, vilket jag tycker är otroligt smidigt. Så nog tusan har det blivit en snabbare hantering:laugh:

Jag röntgade på förmiddagen den 1:a februari och resultatet låg ute på hunddata den 3:e. Pappersintyget kom också den 3:e. De tog betalt för avläsningen redan på kliniken, vilket jag tycker är otroligt smidigt. Så nog tusan har det blivit en snabbare hantering:laugh:

Samma fart fick vi. Supersmidigt!

Liknande trådar

Hundhälsa Då Pudeln vägrar äta allt det står ”hundmat” på börjar jag titta på alternativa lösningar. Hon är inte känslig i magen och van att äta...
Svar
7
· Visningar
473
Senast: Sel
·
Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 120
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 286
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 678

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka