Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund För första gången igår fick jag vara med om en riktigt puckad ( enligt mig då ) situation... Jag o en grannkompis var ute med hundarna...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 536
Senast: Skogstokig
·
Hundhälsa Vad får era hjärthundar? Preparat, doser per kg kroppsvikt, hur många gånger om dagen?
Svar
1
· Visningar
824
Senast: TantEster
·
1
Hundavel & Ras Jag vill gärna ha förslag på raser med följande egenskaper: Mellanstor-Stor. Öppen, glad och positiv till människor, barn, andra...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 291
Senast: Memmis22
·
Övr. Hund ...att hunden två år efter sin död skulle dyka upp i hundsport. För några år sedan tog en granne bilder på mig och min dåvarande hund...
Svar
8
· Visningar
1 452
Senast: Lionheart
·
Hundhälsa Mamma har precis vart hos veterinären där dem tyckte att vår colliehane är på gränsen till undernärd. Han är väldigt livlig av sig. Och...
2
Svar
23
· Visningar
7 050
Övr. Hund Igår var vi och hämtade denhär killen: Tanken är att sambon ska ha honom i jobbet. Han är 20 månader, älskar sin brandslang och...
2
Svar
24
· Visningar
3 745
Övr. Hund Mammas o Pappas nya vovve :) Söt va? :D
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Akerman
·
Övr. Hund Mammas o pappas nya valp :) Söt va? :D
Svar
0
· Visningar
124
·
Övr. Hund Pluto skäller ut syrrans häst carro ;)
Svar
0
· Visningar
124
·
L
Övr. Hund Många hästmänniskor är även hundmänniskor. Vad har ni för ras/korsning på hunden/hundarna ni äger?
2 3
Svar
54
· Visningar
6 288
Senast: Sassa78
·
Övr. Hund vi har en 4årig kastrerad basset griffon hane som har ändrat beteende och jag vet inte varför lite bakgrund min sambo och hans ex...
Svar
10
· Visningar
1 491
Senast: doleron
·
Övr. Hund Jag har ju inte varit aktiv inom bruks sen hedenhös :D, men många säger till mig att skippa Allmänlydnaden och gå direkt på...
Svar
11
· Visningar
1 324
Senast: movi
·
Övr. Hund Eh, och sen när blev det mitt problem, att någon lovar sina barn att "umgås" med djur på lovet, och det inte blir så kan man undra...
Svar
18
· Visningar
2 374
Senast: katie
·
Övr. Hund Ja, vad gör man när andra hundägare vägrar koppla sina lösspringande hundar? Ja, eller för den delen ens svara på tilltal? De...
Svar
16
· Visningar
1 650
Senast: Korven
·
Hundavel & Ras Jag velar vidare...(undrar om det finns någon hundras jag inte varit inne på?) Har kikat lite på tollarna, tidigare har jag dissat...
2
Svar
34
· Visningar
5 449
Senast: NobleArt
·
Övr. Hund Tänkte starta en tråd om Agility nu när våren sakta kommer insmygande. Agility är mitt stora hundsportsintresse, jag tränar även...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 077
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Jag och sambon började prata om ohälsosamma raser/ohälsosam avel. Han började prata om en ras som har 3 skrynklor/hudveck vid...
Svar
6
· Visningar
6 008
Senast: Modig_Korn
·
B
Övr. Hund Jag ska på fredag köra ner till Lund tillsammans med min pojkvän som ska besöka läkare där, och medens han är hos läkaren tänkte jag...
Svar
15
· Visningar
3 197
Senast: Breakdown
·
Övr. Hund Vad är ett trevligt lynne enligt er? Jag ser ofta hundägare bekriva sina hundar som otroligt trevliga och med supermentalitet..men vad...
2
Svar
20
· Visningar
5 338
Senast: MagnusL
·
Hundhälsa Ztina (nyss fyllda 1år) är väldigt svår att få i mat! Det känns som jag har testat det mesta, byta foder, erbjuda mat hela tiden, ta...
2
Svar
22
· Visningar
4 110
Senast: LillaMy84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka