Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Årets första Viltspår - och lyckligare vovve får man leta efter! Jag fick knappt på honom selen, han var helt tossig av lycka!! Att han...
2
Svar
39
· Visningar
3 496
Senast: Novanna
·
Hundhälsa Min valp (cirkus 6mån Shiba) håller fortfarande på sina mjölktänder trots att visdomarna börjat kika fram bakom dem - ett läge som Ser...
Svar
10
· Visningar
4 194
Senast: Sel
·
Hundhälsa Igårkväll kom ett stort antal doftpuster :cool: från vovvens bakända, och under natten var han nog ut 6, 7 gånger och det bara rann ur...
Svar
19
· Visningar
5 234
Hundhälsa Fick hem uppfödarens hund i förrgår, som hon hade fått tillbaka av olika anledningar. Tanken är att jag ska börja ställa honom med på...
Svar
19
· Visningar
1 530
Senast: Grana
·
Övr. Hund I år ska det svenska schäfermästerskapet gå av stapeln här i Malmö! Det kommer bli helt underbart att under sista veckan i juli kunna...
Svar
12
· Visningar
1 477
Senast: linafina
·
M
Hundhälsa Ja, om ni ska kolla på en hund, första mötet. Hur hälsar ni på hunden?
Svar
17
· Visningar
8 587
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Har vuxit upp med hund men har ingen själv just nu. Däremot ska jag nu vara hundvakt i nära två månader och det ska bli jätteroligt...
Svar
3
· Visningar
966
Senast: Pettsson
·
M
Övr. Hund Vi har haft hund innan som ni kanske vet. Idag har vi inte det. Våra grindar står alltid öppna nu när vi inte har hund längre. När jag i...
2
Svar
26
· Visningar
3 606
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Prommis med mina 3, möter en tant med nån tjock korsningshistoria. Går då till sidan och parkerar de 2 vuxna bredvid på min vänstra sida...
Svar
19
· Visningar
2 789
Senast: annakg
·
P
Hundhälsa Att man inte ska lämna hunden i bilen på sommaren är vi väl alla överens om. Men hur är det på vinter?? Om man har kupévärmare så den...
2
Svar
28
· Visningar
9 790
Senast: Snurrfian
·
C
Övr. Hund ÄNTLIGEN! är lilla Lexus här hemma hos oss. Efter 90 mils bilfärd igår så är vi ännu möra i kroppen, men här busas de för fullt! I...
Svar
12
· Visningar
1 423
Senast: Chebban98
·
Övr. Hund Jag har fått ett erbjudande att ta över en hund, den tillhör en bekants bekant. Jag har aldrig sett hunden men har fått veta lite om...
Svar
0
· Visningar
897
Senast: westernsun
·
Övr. Hund Jag har sedan ca 5 år tillbaka en liten tik. Hon kommer ursprungligen från spanien. Hon kommer inte från någon förening,utan jag har...
Svar
5
· Visningar
2 354
Senast: peace
·
Övr. Hund Att alla hundar är olika vet vi ju alla, men har din hund någon speciell egenhet som gör den..just det, så "speciell?" Berätta! Jag...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 442
Senast: Breakdown
·
Övr. Hund Vi har vid flera tillfällen blivit mer eller mindre attackerade av en hund. Nu skulle jag vilja ha min hund bakom mig istället för vid...
Svar
6
· Visningar
1 204
Senast: Swat
·
Övr. Hund Ja, jag vet att jag är en värdelös hunduppfostrare. Så sådana kommentarer kan vi väl skippa, och varför det blev såhär, ja, vem vet? Men...
2
Svar
28
· Visningar
3 318
Senast: Turali
·
Hundhälsa Veterinärtid är bokad, igen, men nu frågar jag även er.. kanske att nån kan ha nån aning om något. Det gäller min mors hund. Hunden...
Svar
1
· Visningar
862
Hundhälsa Från att ha vart en otroligt petig och kräsen hund med maten i tre år har min hund gått över till att bli ett matmonster på 4 år som...
Svar
17
· Visningar
2 079
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Det finns sjuka saker på marknaden men bland det sjukaste jag sett var någon juckleksak men vem köper sånt egentligen? Finns det något...
2
Svar
29
· Visningar
3 344
Övr. Hund Har i helgen passat en bekants hund, en okastrerad, vuxen (5-6 år?) hane. Släppte honom på en hundrastplats där det fanns andra hundar...
Svar
16
· Visningar
2 407
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka