Tips för att få hunden att äta?!

Sv: Tips för att få hunden att äta?!

Säger med färskfoder, Ganti åt torrfoder första året sen ratade han det så jag bytade jag till färskfoder, sen dess har han aldrig kladdat med maten.

Hon äter Advanced puppy än men vi har testat lite andra och inget går riktigt hem. Första skålen går bra sen ratar hon det ;) Imorse åt hon det mixade igen och det gick bra!

FrittePower: vet du vad det är för kennel? Du kanske kan PM:a?

Har inte läst dom senaste svare så vet inte om du kanske redan fått tipset:) Men jag kom att tänka på att jag hört talas om nåt pulver man kan ha på maten för att den ska smaka bättre:idea: tyvärr kommer jag inte ihåg nåt mer om vad det hette, men det kanske någon annan har koll på:)

Liknande trådar

Hundhälsa Jag orkar snart inte längre. Det har till och med gått så långt att jag har ont i magen varje gång hunden ska få sin mat. Mantrat "ska...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 909
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 721
Senast: s957
·
Hundhälsa Hej, Har en liten pudelblandrastik på nio månader. Hon har de senaste månaderna varit väldigt kräsen med maten. Tog henne till...
2
Svar
24
· Visningar
2 628
Senast: Jensa75
·
Hundhälsa Hej! Jag ska försöka göra en lång historia kort... min hund på 1.5 år blev sjuk i akut pankreatit i början av april. Han blev inlagd...
Svar
2
· Visningar
2 575
Senast: niardasp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10