Ni som har tre eller fler hundar

Sv: Ni som har tre eller fler hundar

Tja ja men jag vill helst inte ha baksätesbur. Vår dotter är placerad i baksätet när vi åker hela familjen och jag vill gärna ha möjlighet att sitta i baksätet =/

Har du stor vagn då? Antar att det är där skon klämmer;)

För om den inte är så stor kanske du kan lägga den ovanpå hundburarna?

Huvudet på spiken och pricken över i ;-)

Men där sa du något, vår vagn blir platt som en pannkaka ihopfälld så att lägga den ovanpå buren var ett jäkla bra tips, tack!!

*kl*

Kasnke lite irrelevant fråga i denna tråden, men ni verkar ha så bra koll på bilstorlekar ;)
Har en Seat toledo nu, och transporterar emellanåt en vargund i den, då med halvfällt baksäte. Han får bra plats, men hade inte velat köra allt för långa sträckor då det inte är ultimat med plats, och ingen krock-säkerhet.
Funderar därmed på att köpa en bil med combi-bagage, typ volvo. Hittar massa V40 ute nu för helt ok med pengar, kan en sån bagage räcka till en så stor hund?

tacksam för svar från alla duktiga buke-människor :bow:

V40 har inte så stort bagage. Du får gå in på v70 om du ska ha plats i en Volvo.

Jag har storpudel och vi valde bort v40n dels pga utav att den är rent pest att köra ;) men också för att vi inte kände att det vart nog med plats. (har en hund till, dock modell mellan)

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
712
Senast: Hermelin
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 515
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Det ständiga dilemmat i mitt liv; att få plats med alla hundar i bilen. Vad har ni för bilar? Vad har ni för hundar? Hur har ni inrett...
2
Svar
26
· Visningar
3 234
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Charlie är ju en omplacering, han var drygt 2 år när han kom till mig i maj så han har varit här i ungefär ett halvår. En väldigt go och...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 569
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka