Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min älskade lilla Vicke har fått ont i ryggen igen efter fyra månader. Bakgrund: I slutet av oktober började han en morgon att skaka...
Svar
14
· Visningar
6 959
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Eftersom jag ofta stör mig på att en del hundmänniskor inte verkar bry sig om att tvätta varken mat- eller vattenskål, eller ha samma...
2
Svar
32
· Visningar
3 204
Senast: Garpur
·
Hundhälsa Igår kväll/natt fick min ena hund stora bulor och svullnader i hela ansiktet och var väldigt loj. Ena öronlappen (utsidan) var illröd...
Svar
6
· Visningar
10 472
Senast: Swat
·
Hundhälsa Hämtade hem mammas valp som blir 10 veckor på måndag i går,och när vi varit hemma ett tag så ser vi att hon har en stor knöl i...
Svar
3
· Visningar
7 952
Senast: TantEster
·
R
Hundavel & Ras Skriver under anonymt nick för att inte råka hänga ut någon.. Jag har köpt en tik för avel. Rasen är av liten vallhundstyp som ska...
Svar
14
· Visningar
2 886
Övr. Hund Vi bor på en gård tillsammans med våra tre hundar, två av dem är av normal storlek, 40 + 60 kilo och med dom är det inga problem utan...
2
Svar
24
· Visningar
3 957
Senast: Melli
·
Övr. Hund Sitter här med hjärtat fortfarande i halsgropen och nära till tårar... Har kämpat och kämpat med min goldenhane som helst vill döda...
Svar
11
· Visningar
1 639
Senast: worthless
·
Hundhälsa Upplever ni att er(a) hundar har svårt att hålla vikten? Får ni ge mer än rekommenderad mängd? Mvh
2
Svar
21
· Visningar
5 014
Senast: SannaMark
·
Övr. Hund Känner ni till någon allergivänlig ras som är korthårig?? Det är dags för hund nr.2 för mig snart. Jag har dock lite hundallergi av...
Svar
16
· Visningar
6 956
Senast: Rie
·
Hundhälsa När senast bör man ge sin hund sprutan som de ska ha vid 1 års ålder, eller är det innan ett år från när de fick senaste valpsprutan som...
Svar
9
· Visningar
989
Senast: Izzie
·
Hundhälsa Är nyfiken på hur en hund funkar med endast tre ben. Vad är bättre om en hund måste leva med tre ben att sakna ett fram eller ett bakben?
Svar
6
· Visningar
3 416
Senast: igbest
·
Hundavel & Ras Hoppas att ni skulle kunna sätta undan lite tid till mig. Jag funderar på att skaffa hund efter jag har studerat färdigt och börjat...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
15 097
Senast: tahoi
·
Hundhälsa Läser en kurs som bla. handlar om hundars utfodring för tillfället. Tycker dock att litteraturen rekommenderar massa kolhydrater och...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 911
Hundhälsa Jaha kära bukefalister! Nu vill jag höra era tankar, råd och idéer. Min ena hund har varit hos veterinären och opererat bort en knöl...
Svar
8
· Visningar
3 260
Senast: saddi
·
K
Hundavel & Ras Hej! :) Vilka hundraser skulle ni främst välja till att ta med till stallet? Har ni erfarenhet av hundraser som följt med till...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 689
Senast: Taxilock
·
Hundhälsa Min mamma tog hand om min hund när hon skulle iväg till sin mamma. Min mormor älskar hunden och min hund älskar min mormor och mormor...
Svar
10
· Visningar
1 776
Senast: Kivina
·
Övr. Hund en hund innan balansen störs om man endast ger torrmat.. Min hund älskar bla råa kycklinghjärtan :D
Svar
0
· Visningar
737
Senast: bengeten
·
Hundavel & Ras Någon med erfarenhet av rasen som kan berätta lite om dem? -Mentalitet -Sjukdomar -Hur pass mycket aktivering de kräver? -Jaktlust...
Svar
2
· Visningar
1 892
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Vilket är bäst? Ett större hundhus för två hundar eller två singel-kojor? Om man bygger med plats får två i samma, ska de då ha varsin...
Svar
4
· Visningar
1 656
Senast: Kira
·
M
Hundhälsa Ja, vi planerar för fullt för hundskaffandet igen. Det kommer troligen inte detta året men kanske nästa (våran gick bort nu för ett tag...
Svar
8
· Visningar
1 553

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka