Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Hej allihop! Undrar om det finns någon mer än jag som har problem med betalningen till WDS ? Allt fungerar som det ska förutom när...
Svar
0
· Visningar
681
Senast: lovekick92
·
Övr. Hund Chihuahuavalparna här hemma är 3.5 vecka gamla och det börjar bli dags att skicka in papperna till SKK, men jag kan inte komma på några...
2
Svar
23
· Visningar
2 251
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Jag är nyfiken på hur ffa ni som har som mål att tävla, eller redan tävlar och kommit en bit i lydnadsklasserna / brukslydnad/ ipo...
Svar
11
· Visningar
1 676
Senast: aneeette
·
Övr. Hund med alla hundraser på? Satt ofta i väntrummen hos veterinären. Man satt där och spanade in alla hundraser, och tyckte det var många...
Svar
2
· Visningar
862
Senast: Lejonelle
·
M
Övr. Hund Har en schäfer och russkiy toy. Schäfern har träffat på hästar på avstånd och har då skällt en del (hon är rätt skällig överlag) Hon...
Svar
0
· Visningar
755
Senast: MamaJustify
·
Hundhälsa Har en 5 årig whippethane som fått konstaterat att han har kristaller i urinet. Har gått på behandling och äter nu speciell kost som ska...
Svar
9
· Visningar
10 625
Senast: TantEster
·
Övr. Hund Och världen är för mig en mörkare plats nu :cry: 19981204-20110121 Nu rungar dina taktfasta tunga skall i den eviga höstens...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 784
Senast: Hjalti
·
S
Övr. Hund min syster köpte en hund i förrigår och igår så ringer den gamla ägaren och vill prata med henne, när hon kmr dit med hunden så sitter...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
9 881
Senast: skuggan_
·
F
Hundhälsa Brors RR är 11 år och har sen igår bajjat gröna korvar. Han stinker från anus, men det är inte analkörtlarna som är problemet. Dom känns...
Svar
6
· Visningar
1 364
Senast: Rose
·
Hundavel & Ras Här är en beskrivning om hur Bergern växte fram, massvis med bilder o intressant information...
Svar
2
· Visningar
1 682
Övr. Hund Grattis till dig älskade fulhund! Ian blir alltså hela 2 år idag! Talking to me? Koppel är för mesar! Nu är det jag som...
Svar
17
· Visningar
1 519
Senast: Missel
·
Hundhälsa En vän till mig ska åka och slakta två lamm nästa vecka och om jag vill så får jag köpa ben billigt. Men kan man ge alla typer av ben...
Svar
16
· Visningar
2 112
Senast: fijja
·
Hundavel & Ras Tänkte bara kolla om det finns någon härinne som också har en Australien shepherd/Golden retriever blandning !? :) Och isåfall vore...
Svar
0
· Visningar
1 155
Senast: tessinino
·
M
Hundavel & Ras Hej:) Jag tänkte bara höra lite om hur Bergamasco är som familjehund? Vad kostar en bergamasco? Vad ska man tänka på om man skaffar...
Svar
0
· Visningar
1 050
Senast: malina86
·
S
Hundavel & Ras Jag undrar om någon här vet någon ras som kan passa mig? :D Jag vill först och främst ha en hund som fungerar utmärkt ihop med...
2 3
Svar
43
· Visningar
14 433
Senast: Disen
·
Övr. Hund Jag är så löjligt stolt över Billy :love: I måndags flyttade Ivan hit. 9 veckor, 1,2 kilo och 100% bus. Billy har varit helt otrolig...
Svar
14
· Visningar
1 501
Hundavel & Ras Visst är det väl fler än jag här på Buke som har boxer? Jag har ju i en tidigare tråd berättat lite om att jag "blev med" boxer helt...
Svar
7
· Visningar
1 231
Hundavel & Ras Nej tänker ni! Inte en till rasvalstråd. Jo säger jag, snälla läs:D Jag börjar eller snarare börjar ännu mer längta efter en egen...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 688
Senast: mathilhill
·
S
Övr. Hund Jag är en snart 18-årig tjej som har kontakt med en hundägare som behöver hundvakt cirka tre gånger i veckan, eftermiddag/kvällstid och...
2
Svar
25
· Visningar
7 938
Senast: Lillflizen
·
F
Hundhälsa Läs denna länken under motion: http://www.bonizashundskola.se/valplara.htm 35 min/ dag alltså. Enligt våran valpkurstränare ska man...
Svar
12
· Visningar
8 518
Senast: annakg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka