Sv: Är det ens tillåtet att göra så?!
Hur kan du få det till att hon tror att du misskött hunden?
Och om det nu gått till på det sättet du beskriver så är det väl inte dina händer som blir smutsiga? Det skulle ju bara hjälpa hundvärlden på traven att få ytterligare en otroligt oseriös människa att kanske tänka om.
Jag tycker också att det luktar skumt om hela historien.
Varför får jag känslan att du tror jag hade vansköt hunden?
Säljaren sa till mig själv att hon först inte hade någon möjligthet att ta tillbaka hunden utan att hon ringt en annan när hon sålde den till mig. Och en timme efter när jag hade vaknat upp från chocken så skriver hon till mig att hon ska behålla den? När vi var och kolla på honom så sa hon dessutom att hon hade köpt en valp för inte så länge sen, en pudel men den var hemsk så den sålde hon efter 3 dagar. Jag tror inte hon själv vet vad hon vill.
KL
Om någon snackat skit om mig till henne om hur jag sköter hundar så undrar jag hur i helsike dem kan veta det då jag inte haft hund i staden jag lever i just nu.
Jag ber ingen på buke att välja varken min eller säljarens sida. Jag ville skriva av mig och allt blev så jäkla rörigt men som Lupin skrev det är svårt för folk att förstå om man själv inte varit med om det. Jag tänker INTE anmäla då jag inte vill smutsa ner mina händer. Jag har lugnat mig och även om det gick orättvist till så finns det andra valpar där ute som letar nya hem!
Skuggan_
Hur kan du få det till att hon tror att du misskött hunden?
Och om det nu gått till på det sättet du beskriver så är det väl inte dina händer som blir smutsiga? Det skulle ju bara hjälpa hundvärlden på traven att få ytterligare en otroligt oseriös människa att kanske tänka om.
Jag tycker också att det luktar skumt om hela historien.