Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Alltså...jag slutar aldrig förvånas över vilka konstiga annonser folk lägger ut...
Nu är det en söt liten italiensk vinthund på 4 år som säljs..allt lät väl bra o jag läste vidare men undrade var anledningen står till att de säljer henne...men där står ingen vettig...utan istället skriver dom att hon fick en valp i höstas, som de nu behåller, o säljer henne vidare, för hemma får nu valpen mest uppmärksamhet....
Varför liksom...varför skaffade dom då henne? Eller dom visste kanske inte att hon växer upp till sist o blir en vuxen hund...? Det är ju så mycket roligare o mysigare med valp så när den vuxna hunden blir tråkig så säljs den o en valp får ta över dennes plats istället...
För övrigt så lät hon som en "perfekt" liten hund... blev själv sugen faktiskt (är på jakt efter en till hund)
Go for it! Kanske hon får ett bra hem Usch, jag blir lite illa till mods över alla hundar som säljs..vet inte varför, men jag skulel vilja rädda allihopa
Det kan ju finnas mängder med anledningar, men kanske handlar det helt enkelt om kemi. Dom har fäst sig mer vid valpen och insett att tiken kommer i skymundan, detta får ägarna att vilja försöka hitta ett hem till henne där hon är "nummer ett". Dom kanske känner att två hundar är för mycket osv.
Jag förstår iofs inte varför du läser in så mycket "bakom texten" som du gör. Det är väl bara att ringa och fråga om du är intresserad av att ta över henne?