Ensamhetsträna valp

Sv: Ensamhetsträna valp

Haha, förlåt att jag skrattar med gud vad jag känner igen mig!! ;)

Min äldre var helt underbar som valp, okomplicerad och relativt lugn, den lilla däremot.. Jag grät mer än en gång p.g.a. Ett par veckor med sömnbrist och att konstant kliva ut och in med henne. Det var kiss ÖVERALLT när jag inte hann ta ut henne, bajs också! Mer Än en gång bajsade hon en mäkta hög och drog baken längs med golvet så det spred sig överallt dessutom.
Hon åt även kattbajs och höll på att kräka upp det i sängen kan jag säga när vi ändå är i avföringsrelaterade ämnen..

Här någonstans började jag fundera om det verkligen ens skulle vara värt att föda upp EN HEL valpkull när man utstått denna tortyr. Men men, nu i efterrhand när hon slutat med att konstant pynta huset i avföring så är det nog värt allt slit :D

Så, I feel your pain :D

:rofl::bow: Tack! Nu känns det iaf litte bättre. Vad har du för ras? :)

Den lilla är en shetland sheepdog, min stora är en schäfer korsning. Min bror har faktiskt en pomme däremot, den lille skiten var jätte svår att få rumsren faktiskt, han tror fortfarande att det är fritt fram att lämna bajs-presenter hemma hos mig.
Dessutom har han stor separationsångest :( men han visade det tydligt i början, din verkar inte vara den typen!

Puttar tråden för att höra hur det går? Jag är också på gång att introducera ny valp i hundflocken och det känns som jättelänge sedan jag hade valp sist.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 328
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 368
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundträning Jag ska gå i pension senare i år och börjar planera "pensions-valp" :-) Vet inte hur länge efter pensionsdagen jag ska lyckas hålla mig...
Svar
12
· Visningar
1 248
Senast: movi
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 084
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka