Vall- och boskapshundtråden.

Sv: Vall- och boskapshundtråden.

Lancashire piercer funkar också....:angel:

:D, ja det skulle passa bra, allt som går att ta hål på kan man åtminstone försöka ta hål på...

Alfons verkar tycka att det är så enormt härligt att bita på saker, främst människor och tyg. Jag trodde att det skulle gå över när han fått sina riktiga tänder och det har ju helt klart blivit bättre med bitandet men han kan fortfarande se helt salig ut bara av att ha en hand i munnen, utan att bita :confused:

Örsnibbar tror jag att han gillar för att de är så mjuka och nafsvänliga :angel:

Ja, det blev ju ingen vallning i helgen som gick för det var is överallt men nu til helgen ska vi försöka få till det. Spännande!!

NU har Siv fått träffa fåren och det gick så himla bra!!
Hon fattade rätt snabbt vad hon skulle göra och sprang tom runt flocken och stoppade dem. Hon hade tydligen rätt bra vallanlag.
Nu ser jag framemot vallanlagstestet i sommar.

dsc00689_128789809.jpg

dsc00690_128790288.jpg

dsc00691_128790988.jpg

Och sen en film. Det är Siv som låter ja. ;)

http://www.youtube.com/user/NCNshowjumping?feature=mhum

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 794
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 273
Senast: valpköpare
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 878
Senast: Jahopp
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 475
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Malignt melanom?
  • Valp 2025