Hund som drömmer mycket?

Sv: Hund som drömmer mycket?

Min hund drömmer också lite då och då. Han bukar småmorra lite och voffa ganska gällt och så brukar han röra lite på ett ben,
Tidigare ikväll ylade han till och jag tror han drömde då.

Sv: Hund som drömmer mycket?

Min vovve brukar voffa lite halvhjärtat med stängd mun, smacka med munnen, göra nåt skumt med tungan och rycka med benen. Men oftast är det bara om det varit en spännande dag.

Här är en som verkligen drömmer! Hoppas att den inte är drogad eller nåt. Verkar lite som mardrömmar, man får lite panikkänsla.Tycker lite synd om den:
http://www.youtube.com/watch?v=UqrhZW9xIrY
Och det finns flera videon med samma hund.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
901
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 022
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag märker att folk i min närhet alltid ska tycka till om val jag gör. Jag vet att de flesta är rädda och därav kan ju detta vara av...
2
Svar
33
· Visningar
2 429

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Liten fodertunna?

Hästrelaterat